I mamy...

in #polish2 years ago

Podejrzewam że to dopiero początek, czy będzie powtórka z tamtego roku?

Ciekawy tylko jestem kto tego będzie pilnował i egzekwował. Znów policja zamiast zajmować się tym co potrzeba będzie jeździć na każde "uprzejmie donoszę" przez życzliwego sąsiada. Wystarczy że komuś żal d..ę ściśnie już patrol policji będzie pędził w miejsce wskazane.

Od razu do głowy przychodzi mi jedna piosenka:


którą dedykuje wszystkim życzliwym sąsiadom :), a reszcie życzę niechorowania, zdrowia i dobrego humoru.

Sort:  

Na takich ludzi nalezy publicznie spluwac i traktowac ich ostracyzmem spolecznym. Jak i hejtowac amo zjawisko dobosicielstwa.

Pilnować będzie "osiedlowy monitoring". ;-)

Już widzę jak to będzie wyglądało:
-Halo, Milicja?
-W konkurencyjnym sklepie... ekhm... przypadkowo zauważyłem, że w sklepie na ulicy xyz nie przestrzegają obostrzeń. Proszę to sprawdzić.

-Halo, Sanepid?
-W restauracji naprzeciwko mają niższe ceny... ekhm... chciałem wejść do restauracji, a tam 20 osób na metr kwadratowy. Przoszę przyjechać natychmiast! Przy okazji w mojej res... tzn. jest taka restauracja obok, gdzie przestrzegam... przestrzegają zaleceń. Proszę tam przekierować ruch.

:-)