Pierwszy spacer od nie pamiętam kiedy...

in #polish3 years ago

Dziś pierwszy raz od dawna wyszedłem na dłuższy spacer. Mój cel to las, nawet nie spodziewałem się tylu ludzi. Ostatni raz tylu ludzików widziałem w wakacje i to podczas jakiejś imprezy muzycznej. Mój dzisiejszy przebieg to prawie 5 km. Sam się zdziwiłem że dałem radę przejść taki dystans.

DSC01203.jpg

Czasami żeby zrobić zdjęcie musiałem czekać nawet do 10 minut. Jak nie spacerowicze, to rowerzyści i biegacze. Martwiło mnie tylko to że 90% ludzi nie miało maseczek, do tego żaden z nich nie utrzymywał dystansu 2 metrów.

DSC01241.jpg

Oczywiście w lesie nad wodą była gromada "łódzkich morsów", tam to już nikt nie zwracał uwagi na nic. Miałem wrażenie że ich choroba nie dotyczy. Wszyscy zadowoleni, każdy obok siebie, imprezka na całego.

DSC01239.jpg

W każdym bądź razie w lesie było fantastycznie, już dawno nie oddychałem tak świeżym powietrzem. Postanowiłem że takie spacery będę uskuteczniał częściej, pomału trzeba szykować się do wiosny i dłuższych marszów.

DSC01228.jpg

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, wykonane aparatem SONY DSC-HX400V.

DSC01227.jpg

Miejsce wykonania: Łódź - Arturówek

DSC01223.jpg

DSC01218.jpg

DSC01217.jpg

DSC01213.jpg

DSC01209.jpg

DSC01206.jpg

DSC01205.jpg

Sort:  

Śnieg piękny.

Btw podczas uprawiania sportu, w parkach i lasach chyba można już było chodzić bez maseczek.
Fajnie, że wróciłeś, dawaj z nami w actifit i Polską Ligę

Bardzo ciekawe zdjęcia 😀

Hello @ilodz24hd and thank you very much for your #monomad entry.
Please keep in mind that in order to be valid, and as stated in our rules, every entry needs to be posted in the Black And White Community.
Unfortunately we will not be able to consider this one for that reason 🙁