Strach się bać! Nie chcesz nie czytaj!

in #polish2 years ago

Wczorajszy wpis jest prostym przykładem tego co w nim napisałem. Ludzie są podzieleni i bardzo łatwo wzniecić pożar między nimi, wystarczy napisać coś o covid i szczepieniach i już się jest na "czarnej liście" antyszczepionkowców. Ludzie co się z Wami dzieje?

4bc54c77f8d4264b7676c165c941aadf.jpg

Po co ta głupia wymiana zdań, po co te wpisy "dlatego sugerując tu takie rzeczy robisz to samo co media głownego nurtu czyli siejesz panikę", hmm no cóż po pierwsze nie sieje paniki tylko wyrażam swoje zdanie, do którego mam prawo, po drugie nikomu nie piszę "suchaj nie pisz o tym bo siejesz ferment czy panikę" przekręcając jego słowa.

Jeśli ktoś się ze mną nie zgadza, ok przyjmuję to do wiadomości i tyle, ale po co zaczynać bezsensowne wywody z innymi czytelnikami. Ludziska ogarnijcie się. Wystarczy że Ci na górze robią wszystko żeby nas ludzi niskiego szczebla poróżnić. Pamiętajcie że w kupie siła , nie w gromadkach.

Wczorajszy wpis nie maiał na celu nikogo straszyć, wzbudzać paniki czy prowokować do dyskusji spadającej na dno, miały to być moje przemyślenia, może żale które chciałem zamieścić na hive. Po wczorajszym jakoś nie mam ochoty więcej tu pisać, nie chce wyjść na dyktatora, czy prowokatora. Może i nie ma tu cenzury, ale za to zaczyna być jak to ładnie się nazywa "hejt". To są jego początki(to jest moje zdanie). Początki wylewania na kogoś gówna i pomyi.

Skoro nie mogę tu pisać o tym czym chce, będę następnym który zrezygnuje ze społeczności hive i zamknie swoje konto. Już od jakiegoś czasu zauważyłem znikających autorów całkiem fajnych tekstów, więc pewnie nikt i za mną nie zapłacze, szkoda bo lubiłem tu zaglądać. Zastanawiałem się długo czy po napisaniu tego tekstu nacisnąć przycisk "Napisz", bo może znów coś wzniecę i znów ktoś okaże się najmądrzejszy i zbeszta swoimi mądrościami wszystkich którzy zechcą coś napisać pod tekstem.

Muszę to przemyśleć.

zdjęcie z https://joemonster.org/

Sort:  

Zasada jest taka, że jeśli wyrażamy jakieś zdanie, zwłaszcza na temat nośny lub "kontrowersyjny" to musimy liczyć się z dyskusją. DYskusja czy wyrażanie odmiennego zdania, a nawet krytyka Twojego to nie hejt. Także raczej podejmuj dyskusje, albo jak nie chcesz to ignoruj zdania odrębne, zamiast odchodzić ;) Wszystkiego dobrego!

Ja tym się nie dziabne na cowid mam swoje powody, natomiast nie jestem anty szczepionkowcem na niektóre choroby dziabię się (ale na naprawdę niektóre i pod warunkiem, że dziabanka jest względnie bezpieczna oraz patogen nie mutuje) po za tym uważam, że każdy powinien pisać co chce zarówno autor jak i komentujący mają prawo wyrazić swoje zdanie oczywiście w granicach dobrego smaku żeby nie obrażać innych. Wolałbym żebyś jednak został ;)

Nie przejmuj się nimi. Nie warto, serio. Ludzie są rozni, a przede wszystkim grzeszni. Od siebie polecam nie przejmowac sie ludźmi, którzy piszą rzeczy niezgodne z faktami -tak bedzie latwiej. A przynajmniej to zadzialalo u mnie i paru znajomych.

niezgodne z faktami -tak bedzie latwiej.

O jest i piewca i znawca jedynej słusznej prawdy i faktów który chętnie segregowałby ludzi w miejscach pracy. Oczywiście wszystko w imię stawania ramię w ramię z osobami których dotyka segregacja sanitarna oraz "wolności" :P

Jesteś łgarzem. Wyrazilem swoje zdanie, a nie powiedziałem co bym robił. Jestes obrzydliwy, szurze ktory nie umie czytac ze zrozumieniem. W prywatnej firmie kazdy ma prawo robic, co chce poki postepuje zgodnie z prawem. A pracodawca ma prawo nie przyjac do pracy ludzi, ktorzy nie chca sie szczepic -tym samym narazajac innych na chorobę. Jak ci nie pasujez to wypierdalaj z tej roboty, łże-wolnosciowcu.

Zrzut ekranu z 2021-11-25 16-08-58.png

To tak gdyby ktoś proszę państwa pytał kto tu jest łgarzem i kto kogo obraża i traktuje jak podczłowieka..

Powyższe słowa to tylko potwierdzenie twoich zapędów.

...nie umie czytac ze zrozumieniem

A może ty po prostu nie rozumiesz daleko idących implikacji płynących z twoich jak to nazywasz "pglądów"?

Wyraźnie i jasno głosisz że popierasz to żeby ludzie byli segregowani w miejscu pracy to jest przestępstwo w tym kraju bo wyrażając taką opinię wyrażasz poparcie dla totalitarnych praktyk dyskryminacji i krzywdzenia ludzi.

Jeśli tego nie rozumiesz to najwyraźniej nie masz pojęcia ilu ludzi będzie cierpieć a być może wyląduje na ulicy lub straci życie tylko dlatego bo ty uważasz że w miejscu pracy pracodawca powinien móc sobie robić co chce i segregować ludzi.

No ale przecież ty tylko "wyrażasz poglądy".

a potem "tylko" nie będezisz interweniował jak to będą wprowadzać i "tylko" będziesz to procedować we własny miejscu pracy. A potem co? "tylko" będziesz pociągał z spust jak do niezaszczepionych będą np strzelać w miejscu pracy?

z maskami było tak samo. Załóż maskę bo "to cię nie zbawi" a teraz jest weź szczepionkę bo "to cie nie zbawi".

a nie zapomnij jeszcze dodać ze to wszystko w trosce o wolność i o "biednych" zaszczepionych ludzi którzy przecież poumierają na covid bo pozarażali się od niezaszczepionych XD

Mobbing tak, ale usankcjonowany prawnie. Azjaci stykają się z epidemiami znacznie częściej.

no już się tak nie żal. wiesz ile osób zamknęło tu konta nie dlatego że ktoś się z nimi nie zgadzał i uważał że to co tu piszą jest niesłuszne tylko dlatego że wszystkie ich posty były downwotowane do tego stopnia że z 20-40 dolców robiło się 0 bo zwolennicy vaxów uważają że tacy jak ja nie mogą zarabiać tu na wyrażaniu swojego zdania?

Widziałeś żeby gdzeikolwiek z mojej strony lub strony tych którzy nie popierają twoich statystyk spotkało cię coś takiego?

Czego się spodziewasz że w sytuacji w której ludzie z połowy cywilizowanego wydawało by się świata którzy sprzeciwiają się obecnej narracji są, PAŁOWANI, TRAKTOWANI GAZEM, GUMOWYMI KULAMI, BICI, PRZEŚLADOWANI W DOMACH, TRACĄ WŁASNE DOMY MAJĄTKI, WLEPIA SIĘ IM KARY PO 30 000 i są ciągani po sądach że będą grzeczni i uprzejmi pod twoimi wpisami?

Samo mało nie dostłaem pałą 24 paździrnika 2020 a 4 metry przed moimi oczami wybuchł granat hukowy który mógłby mnie pozbawić wzroku gdybym stał 4 metry dalej. wiesz dlaczego bo brałem udział w POKOJOWYM marszu wolności i niosłem takie niebezpieczne narzędzia jak FLAGĘ POLSKI.

nie wspominając o tym ze 3 razy musiał się fatygowąc do sądów i na komisariat z powodu tego że tacy jak ty sieją panikę i policja nie rozumie co to znaczy "osoby chore i podejrzane o zachorowanie".

A mimo to czy jak kogoś downwotuję? Nie! za to mnie owszem już zdownowtowano pare razy za to że wyrażałem tu własne zdanie pisząc po 2-3 godziny opracowania na tyle rzetelne na ile umiałem.

mówisz o jednoczeniu się> ja to cudownie popieram całym sercem ale powiedz mi co to za jednoczenie jak jedna osoba za przeproszeniem będzie robić ci dookoła ogona bo będzie powielać manipulację zakrojona na tak szeroką skalę z którą i tak trudno walczyć będąc człowiekiem bez miliarda dolarów?

nie zachowuj się więc jakby ci się nie wiadomo co działo bo po tym co ja i myślę większość innych osób które maja inne zdanie, przeżyły w ciągu 2 ostatnich lat, to ty za przeproszeniem nie masz nic do gadania w temacie "prześladowania".

jak chcesz się zjednoczyć to na początek zrozum to co powyżej napisałem a będziesz rozumiał skąd ta wrogość drugiej strony. Bo sorry ale z mojej perspektywy mogę z czystym sumieniem powiedzieć że doświadczam prześladowania przynajmniej raz w tygodniu i to w prawdziwym zyciu bo np lubie oddychać jak robie zakupy. i jakoś muszę z tym żyć.

A ty co? To co napisałem pod twoim poprzednim postem to TEŻ jest tylko moja może i oschła i nieprzyjemna ale NIE wroga opinia

ba jeszcze dodam że nie tylko nikt cie nie downowtuje ale widzę ze większość twoich wpisów zostało zupvotowanych przez mk który generalnie tez się pewnie z tobą nie zgadza biorąc pod uwagę jego historię publikacji.

mk głosuje automatem za kilkoma innymi osobami :P

no niemniej nie dodał @ilodz24hd do czarnej listy.

Nie każdy kto nie przyjął preparatu jest "antyszczepionkowcem". W tym sporze w gruncie rzeczy chodzi o to czy każdy z nas ma prawo decydować o tym co sobie wstrzykuje/je/pije szczególnie jakieś nowe wynalazki, za które ich producent nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

Nie znajdziesz drugiej osoby na świecie, która się z Tobą zgadza we wszystkim, więc zawsze trafisz na kogoś kto widzi daną sprawę inaczej. Przy gorących tematach zawsze jedna i druga strona trochę przegina, więc trzeba nabrać nieco dystansu. ;-)

Społeczeństwo jest podzielone. nie jest to domena polaków. W piątek córka z chłopakiem lecieli z Belgii do Warszawy na weekend. Na lotnisku w Belgii odbyła się wstępna segregacja, na pierwszym punkcie kontrolnym założono im czerwone opaski. Córka dopytała obsługę co one oznaczają, bo inni pasażerowie takich nie otrzymali. Usłyszała odpowiedź: "Wy lecicie do Polski, tam nie ma żadnych restrykcji i te opaski są przepustką na kolejnych punktach kontrolnych". Dostali jedynie formularz pokładowy do wypełnienia, ale nikt tego formularza od nich nie odebrał w Warszawie. W drodze powrotnej do Brukseli, też wypełniali ten sam formularz, plus kontrola certyfikatów, tym razem formularze odebrała od nich obsługa lotu. Czy to dobrze czy źle nie mnie oceniać, mi za to nie płacą, mogę mieć jakieś przemyślenia i obserwacje, ale to są moje przemyślenia i nie narzucam ich nikomu.