Dzień drugi cz. 2 (MW)

in #polish3 years ago (edited)

Za barem w kornerze stoi Phane Rille. Okazał się niezwykle miły. Po krótkiej rozmowie dowiedziałem się wszystkiego czego potrzebowałem na tą chwilę. Sklepy.. Drogie Sklepy. Po drugiej stronie rzeki na wzgórzu. W połowie drogi przypomniało mi sie, że mam mapę więc nie musze szukać szyldów. Obśmiałem samego siebie w myślach.

Pierwszego opędzlowa..err ohandlowałem płatnerza. Meldor miał dwa tysiące na sobie. Zacząłem oglądać resztę sklepów. Niestety mieli mniej kasy. Następny był Clagius Clanler. Tylko osiem stówek na sobie. No i niby drogi sklep, a ubrania sprzedaje pospolite. Miał za to perły. Po całej tej rozmowie i handlu poczułem się trochę zmęczony. Jakąś miejscówę trzeba ogarnąć. Krótki spacerek i znalazłem osiem tac. Można tam zjeść i wynająć pokój. Pani Dulnea Ralaal była dość miła. Poprosiła 10 draków za pokój na dzień. Oczywiście nie dotarło do mnie, że to jest na cały dzień. Godzinkę w komiono i z powrotem do pracy. Odkryłem też czasomierz. Data i godzina. Bardzo wygodne.

Po wyjściu z ósemki, bo tak teraz będę nazywał osiem tac udałem się dooO o i pada...

Biegiem do gildii magów. Dzięku Bogu wszystko w tej samej dzielnicy. W gildii na wejściu przywitała mnie Galbedir, wysoka elfka zdaje się. Pogadaliśmy trochę i uhandlowałem kilka stówek. Na koniec Galbedir zaczęła się dzielić swoimi dwuznacznymi myślami więc uciee..er wyszedłem. Zostały dwa sklepy.

Ra'Virr Każid jest bliżej miał jednak taką drobnicę, że całą zimę bym tu spędził by zdobyć te sześć stów, które ma na sobie. Skończyło się na miłej pogawędce.

Po wyjściu od Ra'Virr'a udałem się do Dralasy Nithryon. Drobnica jak u Ra'Virr'a tyle, że ciuchy lepsze niż u Clagiusa. Kupiłem kosztowną koszulę i buty oraz pierścień. Pas i spodnie już miałem. Nareszcie wyglądam jak człowiek. Wracamy do ósemki. Teraz wyszło jak bardzo do mnie nie dotarło, że pokój jest na cały dzień. Właśicielka jedynie wyraiła troskę o poduszki w pokoju gdy ja próbowałem zapłacić jej drugi raz...

Drugie kimonko i zrobiła się jedenasta wieczór. Mogę tu zostać do jutra więc poukładam myśli i zaplanuje jutrzejszy dzień.

C.D.N.?

Sort:  

Znaczek zapytania na końcu bo jeszcze nie wiem co dalej z tym zrobić. Miały być obrazki ale nie będzie bo nie umiem ich umieścić tak jak chcę. Tak wolę napisać, że nie umiem niż zwymyślać interface od gówien. Skoro inni ładne tabelki robią, a ja nie to w takim razie problem pewnie po mojej stronie. Druga sprawa, że mam ochotę rysować więcej niż pisać. Rysowanie jest jednak czasochłonne (czasem nawet bardzo). Pisanie nie jest. Dla przykładu ten tekścik u góry napisany był już rano, a wyszedł późnym wieczorem właśnie przez rysowanie i 'walkę' z tym G...nieważne. Jutro będę się zastanawiał co dalej zatem być może do poniedziałku 😊

Ja pomogę.

To w czym byś chciała pomóc gwiazdo ty nasza?

Congratulations @interferent! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 900 upvotes.
Your next target is to reach 1000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the July 1st Hive Power Up Day - ATH Volume record!