You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cowidowa opresja dopadła i mnie

in #polish3 years ago

Bezsens totalny (chodzi o działanie policji). W Belgii (i z tego co wiem w Niemczech też) jest obowiązek posiadania maseczki przy sobie, a nosić trzeba tylko wtedy gdy wchodzi się do określonych stref z większym natężeniem ruchu pieszego.

Kogo miałeś zarazić przy tym paczkomacie, zakładając, że byłeś tam sam?

Sort:  

W Grecji trzeba nosić maseczkę na twarzy non-stop, mandat wynosi aktualnie 300 euro :(

No własnie zanim podszedłem do paczko matu stały chyba 3 osoby poczekałem w samochodzie i wyszedłem gdy już nikogo nie było w międzyczasie doszedł jeden pan. stanął 5 metrów od paczko matu. Natomiast policja weszła w bliski kontakt ze mną. Wydaje mi się, że to oni spowodowali ewentualne zagorzenie cowidowe. A jeszcze większym zagrożeniem jest wzywanie mnie na komendę. Przy moim zaściankowym stylu życia, to będzie najniebezpieczniejsze miejsce w którym będę od początku plandemii.