Dlaczego 3 posty?

in #polish2 years ago

Niestety aplikacja actifit się zepsuła i wyświetlała coś takiego:

IMG_20220202_230953.jpg

Początkowo posty się nie dodawały, nie widziałem ich, ale po chwili pojawiło się kilka na raz. Udało mi się usunąć wpisy, pod którymi nikt nie dał upvote.

Przepraszam za zamieszanie.

Sort:  

Miałem to samo choć opublikował mi się jeden post

Kliknąłem "send post" kilka razy, niektóre się dodały, a niektóre nie. kliknąłem na 100% więcej razy, niż ilość wpisów, które usunąłem + te nieszczęsne 3 posty.

Czasami coś się zawiesza... Ja zawsze po publikacji odświeżam #polish i sprawdzam czy jest mój nowy post.
Dzisiaj też mi wyskoczył error ale post po chwili się pojawił jakby nigdy nic.

Pisali na discordzie, że jest problem, ale pracują nad rozwiązaniem. Po kilku godzinach pojawiło się info, że już powinno być ok.