Jak pomagać na co dzień? Czyń dobro i zarób kilka złotych!

in #polish2 years ago

Dziś opowiem Wam o tym jak można zasilić swój budżet domowy o dodatkowe pieniądze i jednocześnie wesprzeć wybraną przez nas dowolną organizację charytatywną.


()

Niecałe 2 lata temu zaangażowałem się w projekt, który postawił sobie za cel walkę z nierównością dochodów na świecie. Wszystko opiera się o komunikator (dostępny w wersji na komputer jak i na telefon komórkowy) podobny do Messenger czy WhatsApp. Zasadniczą jednak różnica jest to iż zyski jakie generuje program są w 75% przekazywane użytkownikom.

Jakie rozwiązanie oferuje WowApp?

Mało osób wie, że za wiele czynności które na co dzień robimy za darmo moglibyśmy otrzymywać wynagrodzenie. Korzystając z Facebooka i pisząc na Messenger generujesz ogromne zyski ich twórcom. WowApp to również komunikator, pisząc ze znajomymi za jego pomocom otrzymasz "**Uniwersalny Dochód Podstawowy (Universal Basic Income)" **czyli otrzymasz swoją czesć zysków jaką wygenerowałeś dla całej społeczności WowApp.

Podobnie jest z zakupami online. Niemal każdy większy sklep (Allegro, Ebay, Pyszne.pl, Booking, mediaexpert, mediamarkt itp) w swoich cenach ma ukrytą prowizję którą zawsze ktoś otrzymuje (oni sami, osoba która ich reklamuje lub świadomy klient). Robiąc zakupy online z poziomu aplikacji możesz otrzymać Cashback od ~1% nawet ~60% wartości danego produktu (procent zwrotu ustala dany sklep).

Kolejną rzeczą za którą możemy otrzymać wynagrodzenie (mój osobisty absolutny faworyt) jest korzystanie z aplikacji ze Sklepu Play (niestety opcja tylko dla posiadaczy androida). Twórcy aplikacji są gotowi płacić swoim użytkownikom za korzystanie z ich aplikacji aby ją wypromować lub utrzymać na wysokim poziomie popularności. Tak ja np otrzymuje wynagrodzenie za każdą minutę spędzoną na AliExpress, Tweeter czy wielu popularnych grach. Dlaczego to mój faworyt? Ponieważ wynagrodzenie sięga nawet 25 centów ZA MINUTĘ (z czasem wynagrodzenie drastycznie spada przy korzystaniu z jednej płatnej aplikacji lecz wtedy możemy przejść do kolejnej nowej aplikacji). Metoda ma jednak swój minus. Dostawca tej usługi to dostawca zewnętrzny i wnikliwie nas ocenia i każda osoba ma bardzo indywidualne stawki i propozycje aplikacji za które otrzyma wynagrodzenie. Stawka zależy od tego jakie mamy zainstalowane już aplikacje, jakie mieliśmy w historii, jaki mamy telefon, w jakim mieszkamy kraju itp.

Aplikacja oferuje nam jeszcze inne opcje zarabiania miedzy innymi wypełnianie ankiet, oglądanie reklam czy granie w proste gry na przeglądarkę choć w mojej ocenie te opcje są mało atrakcyjne.

Osobiście przez te niecałe 2 lata wyrobiłem sobie bardzo pozytywną opinię o WowApp.
Świetny i pomocny support, stabilni finansowo oraz mają ciekawą ideologię dla mnie 5/5 :)

Na koniec coś o zarobkach. Do tej pory udało mi się zarobić i wypłacić kilka tysięcy zł, a wybrana prze zemnie fundacja otrzymała już ponad 100 zł z automatycznych codziennych zysków jakie generuje. Niby nic... lecz nie zapominajmy... że to tylko komunikator typu Messenger czy WhatsAPP ;)

Jak dołączyć?
Masz 2 opcje:

Możesz dołączyć do mnie korzystając z tego linku https://www.wowapp.com/w/michalx2008x/join dzięki czemu dodamy się w aplikacji od razu do swoich kontaktów, a ja będę mógł Ci pomóc bezpośrednio w korzystaniu z aplikacji

W teorii możesz dołączyć z linku przekierowującego na stronę główną aplikacji, lecz w praktyce nie można dołączyć do aplikacji bez czyjegoś polecenia https://www.wowapp.com . W takim wypadku podczas rejestracji dojdziesz do kroku gdzie wybierzesz w sposób losowy osobę która będzie Twoim polecającym.

EARN <> SHARE <> DO GOOD

AIIiExpres

AIIiExpres

Sort:  

Korzystając z Facebooka i pisząc na Messenger generujesz ogromne zyski ich twórcom.

Korzystając z Facebooka towarem jesteś ty i twoje dane, i twoich znajomych. Messenger jest z swojego założenia deficytowy.

Ostatnio po dłuższej przerwie kupowałem reklamy na FB w porównaniu z tym jakie kilka lat temu były opcje targetowania odbiorców a jakie są teraz to spory szok. Dawniej były tylko opcje typu pleć, wiek, region i inne nudne podobne rzeczy, a teraz mają niemal "portrety psychologiczne" do wyboru do koloru ;)

A z czego jest ten "uniwersalny dochód podstawowy"? Z nieba, z drukarki czy... ze sprzedawania danych użytkowników?

Głównym źródłem UBI są nieaktywni użytkownicy. Na pozór brzmi dość abstrakcyjnie, lecz w praktyce to bardzo proste. Serwis posiada program partnerski, w myśl swojej idei zarabiaj i dziel się aż na 8 poziomach. Powiedzmy przykładowo osoba z moich kontaktów skorzystała z Cashback i kupiła coś na allegro. Otrzymała swoją prowizję oraz ja w teorii otrzymam ułamek tej prowizji następnego dnia za to że poleciłem jej serwis. Następnego dnia mam 17h na odbiór wynagrodzenia od swoich kontaktów wraz z UBI. Jeśli tego nie zrobię moja prowizja trafia do wspólnej puli UBI na dzień następny dla wszystkich aktywnych użytkowników.

Kolejne opcje finansowania UBI chyba nikogo nie zaskoczą czyli... reklamy ( bardzo mało inwazyjne w porównaniu z tymi np z FB wręcz niemal nie zauważalne .

"Głównym źródłem UBI są nieaktywni użytkownicy."

LOL

Czyli skrócie to jest blockchainowy Amway?

Nie przeceniaj aplikacji. To tylko rozbudowany komunikator z przypisaną ideologią ;)

Nie wiem, czy to ty, czy ktoś inny operuje kontem...widzę co za g... reklamujesz to ty! Długo czekałem na ten powrót !!! To jeszcze działa z 2016 wowapp. lvl sharing. Wszędzie widzę reklamujesz. Mamy porachunki o to dzień ponownych narodzin.⚔

Kopę lat. Zapewne projekt nie jest open source i czy rozmowy są szyfrowane?