Gift Box z okazji Dnia Matki.

in #polish4 years ago

Dzień Matki to idealna okazja do tego, aby podziękować swojej rodzicielce za to, że zawsze możemy na nią liczyć. Możemy wyrazić jak bardzo jesteśmy jej wdzięczni za to, że opiekuje się nami bez względu na nasz dorosły wiek, ponieważ dla niej zawsze jesteśmy i będziemy jej dzieckiem, za wyrozumiałość, cierpliwość i troskę.
Zatrzymajcie się na chwilę i pomyślcie jak wygląda nasze obecne życie? Jest przepełnione pracą, obowiązkami, jesteśmy wiecznie zabiegani, ciągle mamy coś "do załatwienia", wciąż masa spraw zaprząta nam głowę... A teraz odpowiedzcie sobie na pytanie ile razy przez ten życiowy chaos zapomnieliście oddzwonić do swojej mamy? Ile razy zdarzyło Wam się przełożyć odwiedziny u niej chociaż wcześniej obiecaliście, że przyjedziecie ale nagle coś Wam "wypadło"?
Myślę, że 26 maja to czas, dzięki któremu możemy okazać swoim mamom nie tylko jak bardzo je kochamy i jak bardzo jesteśmy wdzięczni ale też mamy okazję przeprosić za każdy nieodebrany telefon, za brak czasu.
Z tego tytułu chciałabym Was zachęcić do wykonania prezentu własnoręcznie, bez względu na to czy jesteście wybitnie uzdolnieni czy nie. Myślę, że dla każdej mamy nie liczy się wielkość prezentu i ile na niego wydaliśmy pieniędzy tylko czas poświęcony na przygotowanie prezentu specjalnie dla niej. Poniżej moja propozycja:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

IMG_20200523_134307.jpg

W moim gift boxie znalazło się wino, czekoladki, zapachowa świeca o relaksującym zapachu dębu, ręcznie malowany kubek (użyłam specjalnego markera do ceramiki) oraz naturalne waniliowe mydełko. Wszystko to ułożone jest na wełnie drzewnej, dzięki której zaczyna unosić się przepiękny zapach drewna podczas otwierania pudełka prezentowego. Wokół tych wszystkich drobiazgów ułożyłam lampki na baterie o ciepłej barwie światła. Na wierzchu ułożyłam jeszcze kilka piórek, które pełnią funkcję ozdobną i podkreślają naturalny charakter podarunku dla mojej mamy. Wieko pudełka ozdobiłam napisem i diamencikami, całość przewiązałam wstążką.
Wraz z gift boxem mam zamiar wręczyć mamie bukiet ulubionych kwiatów oraz kartkę , gdzie napiszę kilka słów od serca.

Jeśli spodobał Wam się pomysł i chcielibyście wykonać dla swojej mamy taki prezentowy box to materiały na jego wykonanie znajdziecie w sklepach takich jak Pepco, Action, hurtownia ogrodnicza, sklep z art. plastycznymi czy dekoracjami.

Powodzenia! :)

Sort:  

Śliczne. Też mam kilka rzeczy dla mamy i miałam pakować je w banalną torebkę prezentową. Dzięki za ideę - zrobię podobne pudło z kokardą. :)

Congratulations @minimalna! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 20 posts. Your next target is to reach 30 posts.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

Brawo za kreatywność. :-)

Super pomysł 😃