You are viewing a single comment's thread from:

RE: WISE: jak głosować za cudze VP? (A także czym jest WISE i dlaczego powstał) — część pierwsza cyklu o WISE

in #polish6 years ago

Hej. Nie minęło dużo czasu a WISE już działa. Mam nadzieję że będzie to jakieś rozwiązanie by wypromować wartościowe treści. Idea jest słuszna i pomysł świetny:)

Sort:  

Dużo i niedużo. My pracując zdążyliśmy się już z nim zżyć ;) Na razie to jest dopiero MVP, więc mam nadzieję, że kiedy już będzie pełna platforma, to uda się zdziałać dla Steema naprawdę dużo dobrego :D

Na razie to jest dopiero MVP

Przyznam szczerze, że osobiście jestem zadowolony, z tego jak to MVP wyszło :)

80% wartości projektu jest dostarczone, za pomocą stworzenia 20% funkcjonalności :)

Teraz możemy pracować nad resztą potrzebnych rzeczy, ale możemy robić to, mając świadomość, że projekt już jest używany... a nowe funkcjonalności uwzględniają uwagi od realnych użytkowników :)

Jak do MVP podszedłem kiedyś... można poczytać w artykule, który kiedyś na Steem opublikowałem :)