Zdrowy fast food można? można!

in #polish4 years ago

IMG_20200911_160430.jpg

Hej

Dzisiaj szybko smacznie i zdrowo?!? To tak się da? Taki o to wynalazłam w Biedronce wynalazek-LAWASZ taka inna tortilla. Skład super: mąka, woda, sól, fermentowana mąka i zakwas. Nie ma tłuszczu palmowego i innej zbędnej chemii. Myślę, że od czasu do czasu jak najbardziej można. Ma fajny prostokątny kształt i smakuje niczym tortilla. Ja swoją nadziałam warzywamI i kurczakiem. Wyszło pysznie. ZAPRASZAM

Lawasz podgrzałam na patelni, delikatnie bo jest bardziej kruchy niż tortilla. Posmarowałam sosem czosnkowym: jogurt wymieszany z łyżką majonezu, ząbek czosnku i odrobina soli i pieprzu. Na to surówka warzywna i warzywa pokrojone w słupki: ogórek, rzodkiewka, papryka, pomidor, cebula, sałata. Filet z kurczaka doprawiałam i usmażyłam na patelni grillowej, pokroiłam na mniejsze kawałki. Na koniec odrobina keczupu i można zajadać. Wyszło super. SMACZNEGO

IMG_20200911_160650.jpg

IMG_20200911_160631.jpg