AFIT z airdropu na Pancakeswap (BSC)

in #polish2 years ago

1.jpg


Szybkie info:

Jeśli ktoś z Was posiada tokeny AFIT na sieci BSC, to można je teraz sprzedać na Pancakeswap.

Najlepsza płynność będzie w parze AFIT/WBNB

Kontrakt AFIT 0x4516Bb582F59bEfcbC945D8c2DaC63ef21fba9f6

Cena od wczoraj zrobiła ponad 2k%


2.jpg


Przypominam, że tokeny AFIT na sieci BSC dostawaliśmy w airdropie :)

Trzeba było troszkę poczekać (od października 2011), ale krypto uczy cierpliwości :)

Sort:  

Jakie były warunki dropa?

Posiadanie tokenów actifit i podpięcie portfela do 26 października 2021.

https://peakd.com/hive-193552/@actifit/your-free-afit-airdrop-on-bsc-is-here-setup-your-wallets-before-october-26

Oo przespałem to, ale dzięki :D

Czyli sprzedałem na lokalnym dołku. Zawsze miałem łeb do interesów :D Ale właściwie dostałem za darmo to i tak słodko. Tylko teraz nie wiem jak usdt przenieść z bsc na erc20 bez konta na binance :D Chyba tylko podnosi ranking, który za wiele nie daje ;)

Zabawne, że wyceniane Actifit (Afit) na BSC nie ma żadnego użytku w Actifit. Nie da się go przenosić między łańcuchami

Bywa i tak. Ja wystawiłem 2 ordery na 1inch, i jeden się sprzedał w nocy, a drugi czeka na dalsze wzrosty.

Tylko teraz nie wiem jak usdt przenieść z bsc na erc20 bez konta na binance - służą do tego specjalne mosty, np. Anyswap, można też użyć innej giełdy niż Binance, ale - w/g mnie- ostatnią rzeczą, którą bym teraz zrobił, jest wysyłka jakiejkolwiek kasy na sieć ETH, no chyba, że masz naprawdę sporo tych USDT.
ETH jest mega drogą siecią, transakcje rzędu kilku $ są tam zupełnie nieopłacalne przez wysokie fee.

Nie da się go przenosić między łańcuchami - teraz zapewne wszyscy niecierpliwie przebierają nogami w oczekiwaniu na brigde Actifit /sieć BSC.

Gdy się taki bridge pojawi, to cena spadnie na łeb, ale podejrzewam, że nie będzie to zbyt szybko.

Przewiduję, że w pierwszej kolejności twórcy odpalą farmy na stronie "Actifit Defi".

Nie miałam pojęcia o tej akcji ☹️

Dzięki za info. Ten numer kontraktu to był dla mnie brakujący puzel, żeby to ogarnąć. Wieczorkiem sobie sprzedam i pyk całość w HBD :)

Spoko. Fajnie, że mogłem pomóc.
Aktualnie na rynku czerwono, ja czekam na wzrosty, ale z drugiej strony - jak kasa wpada za darmo, to trzeba brać 😁 Powodzenia.

Ja chyba nie umiem w kryptowaluty, a zwłaszcza BSC - po co ten numer kontraktu. Podpiąłem portfel na na PancakeSwap i sprzedałem.

Dostałem dropa, ale nigdzie mi się nie wyświetlały te tokeny. W DeFi też nieco kuleję, jeszcze, ale to ostatnio rozkminiłem wymieniając tokeny CUB na POLYCUB.