Nowości (dla mnie - bo pewnie mają z tysiąc lat). Kryptowalutowe aplikacje

in #polish4 years ago (edited)

Natrafiłem dzisiaj na dwa ciekawe projekty:

I. Coin App - może to być jakaś alternatywa dla Actifit, czyli zarabianie za spacerowanie. Sytuacja epidemiologiczna wiadomo nie zachęca, ale można to przetestować w drodze do pracy. Chętnie bym poczytał coś więcej o tym jak to działa lub po prostu jak z tej aplikacji wyciągnąć jakieś ETH i docelowo PLN.
Z tego co testuję to aplikacja bardziej przypomina łapanie pokemonów niż krokomierz (kroków ani dystansu w ogóle nie liczy). Na ekranie mamy mapkę. Po 30 minutach okazjonalnego klikania dostajemy możliwość "Auto Collect". Kolekcjonujemy tokeny COIN

Opera Zrzut ekranu_2020-03-29_141430_play.google.com.png

II. MetaMask - przeglądarka, portfel - z początku myślałem, że to pierwsze, okazuje się, że jednak bardziej to drugie. Zobaczymy ile wytrzyma w telefonie. Sama przeglądarka widzę, że oparta o duckduckgo. Reszta nie wiem czy się przyda.


Pierwotnie opublikowano na Jakie jest Trójmiasto?. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

Kopię na COIN prawie od roku, jak pracowałem na Uberze i cena była wyższa to kilkadziesiąt pln miesięcznie wpadało. Bez sentinela nie ma sensu korzystać. Ostatnio sprawdzałem ile warte są moje tokeny zgromadzone na KuCoin, 42$ także szału nie ma, ale przy wzrostach cen na giełdach będzie fajna sumka:) Jak masz pytania to dawaj.

Tyle pytań żółtodzioba, że strach zaczynać. Wczoraj liczyłem i mi wyszło, że po miesiącach mogę z tego mieć jakieś 17 złotych. Jak z tego efektywnie korzystać? Jak włączę i jeżdżę po mieście to mimo opcji "Auto collect" wpadają jakieś ułamki (np. 0,11 Coin) - to już więcej się da wyciągnąć w domu co pewien czas klikając na reklamę. Po co Sentinel? Rozumiem, że jak się jakimś cudem uzbiera te 10 000 COIN to będzie można przelać (redeem) na jakiś portfel np. Exodus?

Jak zabierzesz 10tys to możesz wymienić na wybrany token i przelać, wartość punktów COIN zależy od aktualnego kursu tokenu XYO. Sentinel daje Ci zarobki x12, i wtedy dopiero zarabianie nabiera tu nieco sensu. Z przesyłką wychodzi około 30zł za Sentinela. Jeśli ktoś korzysta ekstremalnie dużo jak np kierowcy zawodowi to może warto pomyśleć o zainwestowaniu w któryś z pakietów premium, nie wiem, nie liczyłem tego...

Aktualizacja - obie wywalone z telefonu. Zbędny gadżet.