Podsumowanie lipcowej rywalizacji ~ #poprzeczka

in #polish3 years ago (edited)

Minęło już 20 dni od zakończenia drugiej edycji rywalizacji, w której unikamy strącania #poprzeczki. Robimy to dzięki pokonywaniu dzień w dzień większej liczby kroków z możliwością dwudniowej dyspensy. Czerwcową edycję wygrał @merthin przed @browery i @sk1920. Już niebawem kolejna edycja (wrześniowa z numerem IV). By do niej dołączyć po prostu publikuj raporty actifit. Jeśli nie jesteś w gronie "starych uczestików" to daj znać w komentarzu.

Teraz czas na podsumowanie lipcowej edycji. Należy się to zwycięzcy.

screenshot_2021_08_30t164817.423.png
Podium już widzicie. Poniżej opis jak Powyżsi na nie wskoczyli

Lipcowa edycja okazała się podobna do czerwcowej. Średni wynik był taki sam - 27000 kroków. Mieliśmy jednego uczestnika mniej.

Zaczęło się jak zwykle spokojnie. Dla mnie to chyba najprzyjemniejsza część rywalizacji. Kolejne progi do pokonania wydają się łatwe. Dlatego byłem pierwszym który strącił poprzeczkę już 4 i 5 dnia. 6 lipca się poprawiłem więc nadal ośmioro było w grze. 7 lipca potknięcie zaliczył ilodz24hd. Potem problemy mieli racibo i asia-pl. Oboje pokonali poprzeczkę za trzecim razem. 13 i 14 lipca zrzutki zanotowali asia-pl i ilodz24hd. Z opresji wyszła @asia-pl, a @ilodz24hd nie. Także 15 lipca mieliśmy pierwszego wyeliminowanego. Miesiąc wcześniej było podobnie bo też 15 dzień miesiąca okazał się sądnym (wówczas dla @greckibazarewy).

screenshot_2021_08_30t171926.700.png
Tak to wyglądało w naszej tabeli wyników. Żółtym kolorem oznaczono lidera, lekki pomarańczowy - II miejsce, pomarańczowy - III miejsce.
screenshot_2021_08_30t172003.859.png

Kolejne 3 dni były dobre, ale już 19, 21 i 22 lipca to zrzutki @asia-pl. Tym samym zakończyła ona rywalizację 22 lipca zaliczając wysokość z 18 lipca. Dzień później te same błędy popełniałem ja. Trzy zrzutki i 23 lipca zakończyłem rywalizację.

Tydzień odpadania trwał bo dzień później niż ja 3 zrzutki zaliczała kolejno @grecjibazarewy. Odpadła 24 lipca.

Została 4 uczestników. Żelazna czwórka bo żaden nie chciał się poddać. Każdy z nich zaliczał po dwie zrzutki, ale za trzecim razem dawał radę. Najpierw sk1920, potem cezary-io, potem browery (to były jego pierwsze zrzutki w lipcu!) i merthin. Tak właśnie lipiec się kończył. Pojawiły się poważne wysokości - ponad 30000 kroków.

33, 34, 35 tysięcy kroków to było w tej edycji za dużo dla @sk1920. Zakończył tym razem na IV miejscu (5 dni wcześniej niż w czerwcowej edycji). Została żelazna trójka. Merthin miał dwie zrzutki 37 i 38 tysięcy, ale dał radę. Browery zakończył rywalizację na trzecim miejscu po zrzutkach 38, 39 i 40 tysięcy. Dzień po nim to samo zrobił cezary-io. Tak wyklarował się zwycięzca - merthin. Lider przeskoczył jeszcze konkurentów windując wynik na 41000 kroków. To tysiąc lepiej niż miesiąc wcześniej. Także mamy nowy rekord "świata".

screenshot_2021_08_30t172546.885.png

Dorzucę jeszcze osobiste wrażenia. Była to edycja, w której dawałem radę ogarniać te wszystkie tabelki. Kolejny miesiąc okazał się już gorszy. Zaletą jednak tej rywalizacji jest to, że można ją "porzucić" na kilka dni i potem po prostu nadrobić zaległości. Co do moich wyników to poszło mi beznadziejnie i byłem niezadowolony. Chyba pogoda stanęła mi na drodze. Zostawiłem 22000 kroków na trzeci dzień a tu się okazało, że tego dnia nie było ich jak zrobić.

Z drugiej strony z przyjemnością będąc już na urlopie patrzyłem jak inni się męczą 😎

Sort:  

Mój lipcowy wynik to wynik strategicznego urlopu na przełomie miesiąca. Chodząc po Bieszczadach, Trójmieście i wokół Kotliny Kłodzkiej (tu posty na blog w przygotowaniu) kroki robiły się same. Zrzutki przypadały jedynie na dni dojazdowe.

Ciekawe czy w edycji sierpniowej wejdziemy znacząco na wrzesień?

Wielkie dzięki za organizację strącania #poprzeczki.
Myślę że nie dam rady dostać się na podium we Wrześniu.
!BEER

U cezary-io słowo droższe pieniędzy. Przewidział! 5 miejsce.

😆 LOL 😆, a to mi się udało 😄

Ja też jestem zły na swoje wyniki 😖 spokojnie był potencjał na więcej, ale brakło motywacji


Hey @racibo, here is a little bit of BEER from @cezary-io for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking your BEER.