Długie rozmowy, ja, Sara i BERO podcast

in #polish4 years ago (edited)

Kochane polskie pszczółki

Witam u mnie ponownie po długiej przerwie, dziś chciałbym wam przedstawić trochę rzeczy, którymi aktualnie się zajmuję w tym również sylwetkę pewnej specjalnej osoby, z którą prawdopodobnie prezentował będę w przyszłości kolejne swoje projekty.

W pierwszej kolejności, z dumą prezentuję wam to oto nowe BERO, które mam przyjemność z użytkowniczką @skarianavia współprowadzić. Chciałbym pokrótce opowiedzieć przy okazji czym BERO właściwie jest i czym może się stać. Osoby śledzące moje konto Hive mogły już co nieco usłyszeć, oto więc jest:

BERO Ep. 2 - Izolacja, makijaż i pieprz w szafie

Czym jest BERO?

Gdy piszę ten artykuł, BERO to przede wszystkim prowadzony przeze mnie i Sarę podcast, który stworzyliśmy w związku z chęcią podzielenia się tymi tematami, na które od czasu do czasu prywatnie dyskutujemy. W przyszłości planujemy poszerzyć jednak BERO również o rozmowy z rozmaitymi gośćmi, o czym szerzej trochę mówimy w pierwszym epizodzie. Chwilowo nie planujemy szczególnie ograniczać się do rodzaju treści, które będziemy w ramach BERO publikować, spodziewajcie się więc niespodziewanego :-)

Kim jest Skarianavia?

Sarę poznałem rozpoczynając studia i szybko wyrósł z nas całkiem fajny, zgrany zespół - to liczne około-społeczne tematy poruszane przez nas w ramach pracy na studiach, wysoka wrażliwość Sary, jej otwartość umysłu, niezwykła spontaniczność, kreatywność, ale też dziesiątki litrów najróżniejszych piw kraftowych wypitych przez nas na schodkach przy Wiśle stały się podłożem, na którym wyrosła idea podcastu i jeśli tylko chcielibyście uczestniczyć w tym co się z nami w sieci dzieje, naprawdę zapraszam was wszystkich tak do śledzenia BERO, jak i innych projektów, o których poniżej:

Po pierwsze dubbing:

Wraz z jeszcze paroma innymi przyjaciółmi Sara zdecydowała się otworzyć grupę dubbingową i do śledzenia jej kanału serdecznie zapraszam - aktualnym projektem realizowanym przez grupę jest dubbing chińskiej animacji Lu's time - koniecznie rzućcie okiem, mnie samego usłyszeć możecie w aż dwóch rolach. Pierwszy odcineczek już wleciał na kanał, następne są w produkcji, a ja odsyłam was do mojego i Sary montażowego debiutu jakim jest trailer do tejże serii:

Po drugie - PLAGA

Plaga to nakręcony w związku dziewiątą edycją projektu "KRĘĆMY FILM!" krótki metraż, w którym Sara gra jedną z głównych ról i który moim zdaniem na prawdę warto zobaczyć, tak dla samej jej kreacji, ale też na prawdę solidnych zdjęć i ślicznego udźwiękowienia - w filmie Sara gra na wiolonczeli więc no - jest ogień :3


Nazwa z biegiem czasu okazała się dość niefortunna, ale nie - ten film nie ma nic wspólnego z Covid-19

Dlaczego wspominam o tym filmie właściwie, poza tym że chciałem przybliżyć wam kilka projektów realizowanych w ostatnim czasie przez Sarę? No cóż... Co to za artykuł na Hive, bez ładnych zdjęć, nie? A tak proszę - oto mała kolekcja kadrów z produkcji, po więcej zapraszam oczywiście do oglądania: [Link do YouTube'a]

Po trzecie - covery

Na kanale YouTube Skarianavia znaleźć można covery piosenek, w tym jedną, którą nawet miałem przyjemność współprodukować i do której przesłuchania odsyłam.
(Ha! Bo czym by był mój artykuł bez jakiejś piosenki?)

Dobre głośniki albo słuchawki obowiązkowo, mam nadzieję, że was zaskoczy:

Czy to wszystko?

Nie no, co wy - Sara jeszcze streamuje na twitchu, tańczy, prowadzi moje ulubione konto na Instagramie i wiele innych, ale o tym może innym razem. Mnie za to możecie śledzić tutaj i na kanale BERO Official.

Do zobaczenia następnym razem, a teraz zapraszam do zapoznania się z nowym materiałem :) Kolejne wkrótce i kolejne posty też. No... To siema!

Sort:  

Zostawię jeszcze komcia, byście serio rzucili okiem na tę piosenkę na końcu, bo jest śliczna i no jestem z niej dumny, oznaczam @mmmmkkkk311, bo wiem że lubi

Po takim ciekawym przedstawieniu nasuwa mi się tylko jedno pytanie.

Pytanie: Czemu Sara nie ma konta na Hive? :P

@santarius ja myślałem, że jak pójdziesz na studia, to jak na przedstawiciela i orędownika steemfounders, to będziemy mieli zalew nowych ciekawych użytkowników z braci studenckiej, a tu okazało się, że zamiast przyciągnąć nowych ludzi do Hive(Steem), to nowi ludzie odciągneli cię od Hive(Steem) XD