You are viewing a single comment's thread from:

RE: Miałem 69 lat i postanowiłem się odmłodzić ;)

in #polish6 years ago

Chętnie poczytam o twoich zmaganiach. Nigdy nie miałam problemu zrzucenia. Raczej odwrotnie. I zawsze bardzo szanuje tych którzy to robią bo nagle poczuli że chce być zdrowi. Bo to jest najważniejsze. Super że wstaniesz te statystyki. To daje poczucie że nie jest to post po to by sobie napisać o nosnej sprawie. Gdybyś potrzebował motywacji daj znać! Czasem jestem ekspertem w szukaniu jej w sobie. Do sportu rzecz jasna! Powodzenia

Sort:  

Ja mam sporą tendencję chyba do nabierania wagi, do tego złe nawyki żywieniowe, deficyt ruchu, siedząca praca, wiek i spowolnienie metabolizmu itd itd. No i trochę sobie taki stan wypracowałem.
Na wsparcie dla utrzymania motywacji czas przyjdzie na 100% - myślę, że właśnie w tym tkwi problem części ludzi - nie brak siły, kontuzja, choroba czy coś podobnego, a właśnie zanikająca z biegiem czasu motywacja i brak konsekwencji. Wpadłem na pomysł tego "pamiętnika" właśnie dlatego, żeby mieć dodatkowy "impuls" do działania, "bo może ktoś czeka na wpis, wyniki itd". Dzięki!