Czy ktoś jeszcze nas pamięta?

in #polish3 years ago (edited)

Suchy & Czaszi

Zdjęcie zimowe, pierwsze z brzegu :)

Czy ekipa ze steemit jest z nami?

@rozku
@wadera
@saunter
@sp-group
@michalx2018x
@foodini

Może by coś człowiek napisał od czasu do czasu? :))
Co tam u Was słychać?

Pozdrawiam cieplutko ;)

Sort:  

Ja was nie pamietam ale moge zagwarantowac ze pierwsza polowa tej ekipy tu jest;)

@khrom - to może damy o sobie znać :) jakoś tak miłe wspomnienia wracać zaczynają haha

Widać mamy kolejny miesiąc powrotów. ledwo co pojawil sie i zaczal znow pisac @reinmar i @arka.noego a teraz wy;)

Pamiętam :)

@grecki-bazar-ewy Co u Ciebie? :) Kurcze, chyba zaczniemy blogową reaktywację :)

Dziękuję, jakoś leci :) Miło Was widzieć, pozdrawiam :)

pewnie, że pamiętamy! jeszcze jak! 😁
super, że wracacie! 💙

W końcu się zabrałem za to i zacząłem łączyć kropki co się podziało, ze steemitem :)

to, co się działo ze steemit, jak na to zareagowała blockchainowa społeczność
i w jaki sposób powstał HIVE - było epickie!

To by chyba trzeba zorganizować jakiś wieczór opowieści przy winie i nadrobić ten czas :)

aaa, na winko - to ja zawsze chętnie 😋😋

a tymczasem, to może poczytać u @deepresearch i @hallmann też pięknie recenzował, co to się nawyrabiało.

no i oczywiście obserwujcie konto @pl-travelfeed - @lesiopm tam ślicznie gospodarzy. są konkusy i cotygodniowe głosowanko na najlepsze podróżnicze posty.

szybko się zorientujecie, kto na tagu #polish pozostał 💙

Pamiętam, a jakże!

Może by coś człowiek napisał od czasu do czasu? :))

No właśnie! Co u Was??

Pisałem do Michała, żeby się spotkać, ale nie odpisał więcej a Twojego nr nie mam. No przeprowadziliśmy się, ale dalej Kraków, trzeba się spotkać! :)

Mówił, że pisałeś, zagadywał ale akurat miałam bardzo napięty plan i umówiliśmy się na nieokreślone kiedyś tam... skrobnę na fb :)

Masz mnie w znajomych na fejsie? Zresztą chyba nie problem znaleźć. Czekam na info :)

Your content has been voted as a part of Encouragement program. Keep up the good work!

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for Proposal
Delegate HP and earn more