Konkurs podróżniczy dla każdego - UPDATE!

in #polish5 years ago (edited)

main foto.jpg

Nie spać, pisać, miliony w puli czekają!


W związku z małą ilością zrodzonych przez Was postów konkursowych, jesteśmy zmuszeni tenże konkurs przedłużyć. O tydzień. Prośby o to też padły, więc rozciągamy magicznie czas :)

Jesteśmy wniebowzięci ilością sponsorów i dużej ilości złota steemowego łącznie 15 STEEM oraz 12 SBD jakie wrzucili nam do puli, ale Kochani! Nie ma komu tych milionów rozdać! Mamy cztery miejsca do obzłocenia, a wpisów konkursowych 3 (słownie: trzy). Piszcie, bo... no bo brzydko tak nie pisać.

Dziękujemy za nadesłane wpisy, pozostałe zgłaszajcie pod poprzednim, ogłaszającym konkurs postem - to pozostaje bez zmian.

Konkurs trwa do: 2.11.2018

Ps. Sponsorzy - nie krepujcie się, Wy też możecie coś naskrobać :)

Także ten tego, Steemianie DO BOJU!

Suchy i Moniś

Sort:  

Hmmm... a mialam szanse na miejsce na podium ;)

Wszędzie muszę czekać na spoźnialskich... ;) To jakiś osobny temat na post...

Proponuję zatem jakiś dodatkowy punkt dla osób, które napisały na czas :) bo w końcu spięłyśmy się, znalazłyśmy czas na to, żeby zdążyć :)

Ja post mam napisany od 2 dni, ale jak przeczytałem, że ma być przedłużony, to postanowiłem poczekać z publikacją :P Ale skoro mogą być jakieś punkty to może zrobię to dzisiaj ;)

Nikt nie powiedział, że mają być punkty. To tylko moja mała sugestia :) Dla mnie brak czasu oznacza... w tym momencie nie jest to dla mnie priorytetem. Jeśli coś jest dla mnie ważne, to po prostu znajdę na to czas, czasem kosztem innych rzeczy. Ja to zrobiłam kosztem snu, chociaż jutro mam czas w ciągu dnia i mogłabym to napisać w spokoju.
Nie chcę wkładać kija w mrowisko już ;) to lepiej skończę ;)

Ja też już napisałem, tylko ostatnie poprawki, niestety w nocy;-)

Czekamy, czekamy :)

Link wrzucony. Obudziliście mi wspomnienia :)

to wspaniale sie sklada, po to sie podrozuje zeby bylo co wspominac :)