You are viewing a single comment's thread from:

RE: Chronię swoją prywatność. Mam dosyć reklam! - Dlaczego zamieniłem przeglądarkę Chrome na Brave

in #polish5 years ago

Hmm..., nie do końca rozumiem pierwsze zdanie odnośnie "handlowania" prywatnością?

Co do Vivaldi to próbowałem i jest bardzo fajną przeglądarką jednak obecnie jestem "zakochany" w Brave i zdecydowanie mi wystarczy do wszystkiego co robię.

Sort:  

Przecież BAT dostajesz za to, że pozwalasz się śledzić. Brave blokuje inne trackery, ale nie swoje jeśli włączysz sobie "Brave rewards".
Jeżeli brave stanie się bardziej popularne, obawiam się, że strony będą blokować przeglądarkę, która podmieni reklamy na swoje.

Mylisz się. Brave zastępuje blokowane reklamy swoimi reklamami od wydawców jednak te reklamy, nie śledzą naszej aktywności ani nie zbierają żadnych naszych danych.
Jeśli Brave stanie się popularniejszy to myślę, że twórcy i producenci będą chcieli dołączyć do grona "Odważnych" i zostać zweryfikowanymi twórcami w sieci Brave co będzie się im finalnie bardziej opłacać.
Jednak jak zwykle czas zweryfikuje ;)