Miałem 69 lat i postanowiłem się odmłodzić update #3

in #polish6 years ago

Do treningowego pamiętniczka...

Kolejny tydzień za nami.

Wpadły trzy treningi po +10km i wybieganie niedzielne ciągłe prawie 11km. Co łącznie dało mi w tym tygodniu 41,5km. Całkiem zacnie.


Zrzut ekranu 2018-03-19 18.47.16.png

Efekty w tytułowym "odmładzaniu" dalej wykazują oczekiwaną tendencję - szacunkowy wiek sprawnościowy to 29 lat :D Nooo ;) jest dobrze he he


Zrzut ekranu 2018-03-19 18.45.15.png

Na ten tydzień zaplanowana jest kompensacja, regeneracja i inne takie określenia. Ogólnie, biegam mniej, więcej ćwiczeń cardio. Zbieram siły przed kolejnym tygodniem - w planach jest dość ostro.

To tyle na dzisiaj. Do następnego wpisu.

Sort:  

No i fajnie, tak trzymaj :)

ja trzymam :) A Ty? Miałaś zacząć jak ja zacznę. Do dzieła :D

Jest już prawie wiosennie więc jestem gotowa do działania ;)