You are viewing a single comment's thread from:

RE: Miałem 69 lat i postanowiłem się odmłodzić update #4

in #polish6 years ago

A i jeszcze jedno - ten model nie pozwoli na oszacowanie tytułowego "odmładzania" czyli wieku sprawnościowego bo nie posiada możliwości szacowania pułapu tlenowego.

I jeszcze jedno - nie wspiera Garmin IQ - czyli możliwości wgrywania dodatkowych aplikacji i widżetów (np. aktywność Yoga, czy wspinaczka).

To tak tytułem uzupełnienia tylko, nie namiawiam do niczego droższego.

Sort:  

Bardzo dziękuję za wyczerpujące informacje! Na razie jestem bardzo zadowolona, szczegolnie że gromadzę wszystkie aktywności w endomondo, także te z garmina, więc jogę i inne treningi wpisuje bezpośrednio. Fajna opcja są wiadomości i telefony przez zegarek - trochę ułatwia życie. Jeszcze raz dziękuję za rekomendacje - bardzo mi się przydaly przy wyborze! :)