Polskie piękne miejsca warte odwiedzenia / Polish beautiful places worth visiting

in #polish2 years ago
Authored by @Wojtczak.photo

Ostatnio w weekend odwiedziłem nadmorskie miejsce zwane Mechelinki. Miejscowość słynie z rybaków i ich pięknych kutrów. Dodatkowo bardzo malownicze miejsce, piękne plaże i miejsca do spacerów.

Recently, over the weekend, I visited a seaside place called Mechelinki. The town is famous for fishermen and their beautiful boats. In addition, a very picturesque place, beautiful beaches and places for walking.

A_W_1819.jpg

A_W_1822.jpg

A_W_1851.jpg

A_W_1847.jpg

Sort:  

Dawno cie nie było widać

Chociaż przejrzałem profil i okazuje się, że to ja nie zauważałem

Witam serdecznie, od czasu do czasu coś wstawię ale od listopada zeszłego roku aura nie dopisywała na zdjęcia i faktycznie nie było co wstawić. Temperaturka się podnosi więc mam nadzieję że więcej będzie spacerków i kadrów. Pozdrawiam.