Warto uzupełnić cykl o amantadynie o przypadki, w których nie wyleczyła po 48 godzinach.

in #polish2 years ago (edited)

pills-3673645_1920.jpg

Głośna sprawa medialna. Nagłówki na głównych stronach. Wiele stron wrzuca cytaty opatrzone komentarzem. Chciałem wrzucić oryginalny post autora z Facebooka, ale autor chyba go usunął. Teraz wyjaśnia w innych postach, co chciał powiedzieć, a co zostało mu włożone do ust. Znalazłem chyba kopię całego pierwotnego postu:

„10 dni podróży ku bramom piekieł…
0 dni podróży ku bramom piekieł …..
Coż mogę kochani powiedzieć ….. nigdy nie negowałem istnienia covida …. Ale zawsze wydawało mi się, że kogo jak kogo, ale mnie to ominie …. Że jak już mnie dopadnie, to przejdę go bezobjawowo, albo z lekkim katarkiem …. Ale tak się nie stało ….. po 6 dniach walki z covidem za pomocą amantadyny ( która niewątpliwie zatrzymała degradacje mojego organizmu i być może to życie mi uratowała – za co dziękuje Pani dr. Agnieszce i ludziom którzy czuwali nade mną) to jednak gdyby nie interwencja lekarzy z Zakopiańskiego szpitala moja klepsydra zasiliła by tablicę przed cmentarzem …..
Tak – było już bardzo źle i nie jest dobrze, ale byłem już w stanie krytycznym …. Bezdechy …. Duszności ….. utarty przytomności do tego stopnia, że odcinało mnie na klika godzin po to, żeby przebudzić się i stracić przytomność na nowo …. Leżąc w toalecie pomiędzy ścianą a muszlą klozetową sparaliżowany niemocą i brakiem sił, żeby wykręcić nr alarmowy ……
10 dni piekła, 10 dni strachu i życia – a właściwie wegetowania w świadomości, że kolejna utrata przytomności może być tą ostatnią ….. i tylko wąskie grono przyjaciół i rodziny okazało współczucie ……
A W szpitalu czego się doczekałem ?
To ja wam powiem czego….
Współczucia, ogromnej troski, pomocy ze strony całego personelu medycznego – pomimo tego, że wiedzą kim jestem i co sądzę o całej walce z covidem ( mam na myśli lockdown’y, segregacje sanitarną i niesprawiedliwe kwarantanny dla ludzi bez szczepień ) …… nie zostawili mnie samego, nie pozwolili mi umrzeć mówiąc mi, ze jestem sam sobie winny, bo jestem niezaszczepiony ….. ani razu nie odczułem tego, ze jestem gorszy, bo nie mam szczepienia……
Dlatego kiedy byłem na strajku medyków w Warszawie tak bardzo mi zależało na pojednaniu i obaleniu teorii, ze lekarze nas zabijają i ze biorą udział w zamordyzmie Polaków …..
Wiem, ze ten post nie wiele zmieni, wiem ze wielu z was obróci się przeciwko mnie, ze wielu z was powie, że się sprzedałem za zmianę narracji …. To już wasz problem – nie mój …..
Nie nic się nie zmieniło ….. uważam, ze każdy powinien mieć prawo wyboru i dokonywać samemu wyborów, ale uważam, ze nikt nie ma prawda ujmować tym ludziom godności za ich heroiczną walkę tutaj na oddziale covidowym …..
umierają tutaj ludzie, a Ci ludzie z pełnym heroizmem walczą o ich życie narażając swoje … tak jak walczyli o moje życie i walczą nadal ….. wycierają im tyłki, biegają na każde wezwanie ( o ile ktoś ma siłe prosić o pomoc – bo wielu jak roślinki leży pod maszynami )
Szanujcie prace ludzi pracujących w szpitalach ….. zawsze byłem pod tym względem za pojednaniem i teraz tym bardziej jestem po ich stronie teraz – nawet jeżeli komuś to się nie podoba …..
Ale wiecie kiedy zmienicie zdanie ? Jak staniecie na krawędzi życia tak jak stanąłem ja. I nie wstydzę się o tym pisać
Gerard Wolski – Naczelny TVTube Kruca Fux.
P.S.
Mam nadzieje, ze stad wyjdę. Mam uszkodzenia na płucach, nerkach, reszta wyjdzie w praniu.
Dbajcie o swoich najbliższych i samych siebie !!!
I trzymajcie kciuki za Edytę ….. mamę moich dzieci, która równie krytycznie przechodzi covida !!!

Źródło https://krknews.pl/antyszczepionkowiec-zakazony-koronawirusem-byl-bliski-smierci/

Obejrzałem film, w którym opowiada o tym jak leczył się w domu zanim trafił do szpitala. Autor był dnia poprzedniego w przychodni, bo źle się poczuł. Niestety nie dostał tam pomocy i tego samego dnia o północy rozpoczął leczenie amantadyną. Dostał szczegółową rozpiskę wraz z suplementami diety, więc raczej leczył się zgodnie z wiedzą tajemną i nie można powiedzieć, że "źle" ją stosował Poniżej film opowiada od 23 minuty.

https://www.facebook.com/TvTubeKrucaFux/videos/4509237905825192/

Czy amantadyna nie leczy? Jest to po prostu kolejna obserwacja. Na równi z tymi, które serwuję nam tu @khrom. Tylko badania kliniczne mogą dać pełny obraz.

Uważajcie na siebie. Nie wystarczy tylko wyłączyć telewizji i włączyć myślenia.

Sort:  

Ty narawde nie rozumiesz istoty problemu albo jednak jestes slabo kumaty. NIKT nigdzie nie powiedzial ze amantadyna leczy w 100% przypadkow tylko to ze na kazdy taki jeden rozdmuchany celowo w celach manipulacji przez media, przypadek znajde ci 4 przypadkow zgonow poszczepiennych i 40 kolejnych w ktorych preparat nie uchronil przed covid. A to tylko wierzcholek gory lodowej bo szczypawki to nie tylko kwestia covid ale wielu innych zdrowotnych powiklan. Glownie naczyniowo sercowych i neurologicznych. O innych JESZCZE nieudowodnionych teoriach;p Takze wybaczale ja nawet w przypadku ciezkiego znoszenia przebiegu choroby wybieram amantadyne bo potem bede zdrow jak ryba. A nawet jak bym jakims cudem wykitowal ? Perspektywa 2 tygodni(nawet miesiaca) ciezkiego chorowania i marginalne ryzyko zgonu - w koncu kokes ktoreho przytaczasz zyje, kontra zniszczenie organizmu i potencjalne kalectwo i niewola do konca zycia:p Ryzyko warte swieczki

Gdzie ja namawiam do szczepienia w tym wpisie? Czemu atakujesz mnie za rzetelne podawanie informacji. Napisałem, że nie dowodzi to nieskuteczności amantadyna. Twoje filmiki też nie dowodzą skutecznośći, bo ludzie z cięższym przebiegiem zdrowieją i bez amantadyny i jak bez szczepienia.

Brakuje informacji o tym, czy żona która wylądowała w szpitalu też leczyła się amantadyną.

Spoko może lepiej ciężko przechorować, ale oczywiście jak wszyscy zachorujemy, to gdzie będziemy ciężko przechorowywać? Czy dzisiejszy bohater przeżyłby, gdyby system opieki zdrowotnej się załamał? A przecież propsujesz taki model? Zakupić amantadynę i zapomnieć o wirusie, którego przecież można nawet nie ma. Czy słyszałeś o powikłaniach po covidzie?

Owszem sam zaszczepiłem się. Według wczesnych teorii antyszczepionkowców powinienem już nie żyć. Miałem Covid w domu nic nikomu poza utratą smaku i węchu nie było.

Niestety nie mamy alternatywnej ziemi w wieloświecie, żeby sprawdzić co gdyby nasz dzisiejszy bohater się zaszczepił albo co by było jakbym sam się nie zaszczepił i moja rodzina.

to ze na kazdy taki jeden rozdmuchany celowo w celach manipulacji przez media, przypadek znajde ci 4 przypadkow zgonow poszczepiennych i 40 kolejnych w ktorych preparat nie uchronil przed covid.

Skąd takie dane. Widać, że lubisz numer 4 ;) Ile było takich przypadków medialnie rozdmuchanych, takich o amantadynie? Kilka, no to kilka *4 i *40. To mało bardzo ;)

Pozdrawiam życzę zdrowia.

Rozmowa z ludzmi, ktorzy bredzą w jakims temacie nie ma sensu. Lepiej ignorować. Wiem, bo sam kiedys bylem szurem zakutym w aluminiową zbroję i lykalem niektore rzeczy jak pelikan sliwki.

Loading...

Faceta odesłali do domu zamiast go skierować do szpitala i to w czasie kowidozy? Problem może być w tym, że leczył się sam. Czy ta rozpiska z "wiedzą tajemną" była od lekarza czy znalazł ją "w internecie"?

Facet dzień później prowadził live'y, więc jak go odsyłali to chyba nie było źle. Nie mówię, że to dobrze. Mojej żony też nie przyjęli od ręki, ale skierowanie na test można sobie załatwić bez problemu przez internet, co też uczyniła.
Dziękuje dr Agnieszce. Dopiero po 6 dniach kuracji Amantadyną wylądował w szpitalu. Na filmiku, który podesłałem, miał być żywym dowodem na to czy amantadyna działa, czy nie. Czy się jednak mylił.

https://przychodnia-przemysl.pl/miedzynarodowe-konsorcjum-naukowe-rekomenduje-stosowanie-amantadyny-w-covid-19/

Są poważne publikacje naukowe, że działa. Są, że nie działa. Coś mi to przypomina. Za chwilę będzie nowy podział na pro i anty amantydowców. Ciekawe, która grupa będzie zaliczona do "szurów"? :-) Prawda jest taka, że kto ma umrzeć, ten umrze.

Loading...

Congratulations @zimnaherbata! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You made more than 100 comments.
Your next target is to reach 200 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

The Hive Gamification Proposal for 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

od dzisiaj (10.12) przez 4 dni są eliminacje do kwalifikacji do Ligi Mistrzów. Z 4 dni wybiorę dla każdego uczestnika 3 najlepsze. 9 pierwszych zawodników dołączy do Rundy 1 eliminacji do Ligi Mistrzów. 16 kolejnych wpada do rundy 1 eliminacji do Pucharu Pocieszenia

Amantadynę trzeba przetestować, bo jest tylko 30 lat na rynku. Szczepionkę trzeba przyjąć od razu, olać testy, na sobie ją przetestujemy. Brawo.