Podsumowanie roku 2022

in #polisylast year (edited)

Ten rok był szalony. Sinusoida nastroju, wiele ważnych zmian. Dużo uśmiechu i dużo strachu.

Strachu, bo gdy Putin zaatakował Ukrainę, nie wiedziałem, czy za kilka dni nie wjedzie do Lublina. Gdy jeszcze niedawno z uśmiechem jedliśmy pączki, tłusty czwartek 2022 przyniósł morderstwa, gwałty i upadek człowieczeństwa.

Chciałbym wierzyć, że każdy jest dobry, jak pisał Bułhakow w Mistrzu i Małgorzacie. Jednak wojna to wojna. Ona nigdy się nie zmienia.

Ten rok pokazał, że nie warto wierzyć ludziom. Było mi zwyczajnie wstyd przed ukraińskimi znajomymi, że ludzie z polskimi flagami w avatarach wyzywali ich od banderowców i nierobów. Znam wiele osób z Ukrainy. Wszyscy pracują i żaden z nich nie jest nacjonalistą. Kiedyś nasza flaga symbolizowała gościnność. Dziś identyfikują się z nią troglodyci bez jedynek z przodu.

A z dobrych rzeczy? Odwiedziłem cudowną Fuerteventurę i znalazłem tam swój raj na ziemi. Ogarniałem sprawy zawodowe na tyle dobrze, aby móc myśleć o budowie domu bez kredytu. Architekt i mapka już jest. Za rok będą już fundamenty. Powolutku i do celu!

Praca jest fajna i bezstresowa. Jednak jest jej na tyle dużo, że mało mam czasu na blogowanie. Mało mam też czasu na gry czy filmy. Jeżeli jednak zaliczę jakąś rozrywkę, na pewno wrzucę na @rolsonpatison.

Nadzieje na nowy rok? Chciałbym żyć w kraju, w którym każdy się szanuje bez względu na narodowość, orientację seksualną czy religię. Wiem, że to niemożliwe, ale za jakiś czas będzie to normalne :)

Życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku. Spełniajcie marzenia!

A454F9A9-3A52-426B-A1FB-710896C52D15.jpeg

Sort:  

Dear @kreatywnie,
Our previous proposal expired end of December and the Hivebuzz project is not funded anymore. May we ask you to review and support our new proposal (https://peakd.com/me/proposals/248)?
Thank you for your help!