W oczekiwaniu na 5 G...

in #reakcja4 years ago

Od jakiegoś czasu jestem w posiadaniu miernika do Pomiarów PEM i jeżdżąc po okolicy mam okazję przeprowadzać pomiary anten w celu wykrycia nadużyć.

Dziś z przykrością muszę poinformować że udało mi się upolować miejsce przekroczenia normy. Mieszkańcy osiedla w Mikołów- Śmiłowice żyją w środowisku skażonym promieniowaniem PEM powyżej starej normy. Zanotowane przez miernik maximum złapało wartość 101 mW/m2 (stara norma 100mW/m2) pomiaru dokonywałem tuż pod blokami.. obok bawiły się dzieci jeżdżące na rowerach ;/

Przekroczona została również norma V/m która przed zbrodniczymi zmianami rządu wynosiła 7 V/m

obraz.png

Tam mamy winowajcę skażenia PEM

A jedynie 10 m za moimi plecami bloki mieszkalne niczego nieświadomych mieszkańców...

Niestety jakość nagrania pozostawia wiele do życzenia ponieważ jak nazłość rozładował mi się telefon z dobrym aparatem jednak nic straconego ponieważ zamierzam tam powrócić i udokumentować wszystko lepiej.(żeby mi się nikt nie czepiał nie telefon nie był aktywny tylko w trybie samolotowym i nie nie wydziela on wtedy promieniowania bo sprawdzałem)

Co grozi mieszkańcom? Różne badania dowiodły że przebywanie w polu elektromagnetycznym o takim natężeniu może powodować:

100 mW/m2; "PO 30 MIN narażenia, zmiany w zachowaniu, unikanie"
60 mW/m2; "uszkodzenia DNA w komórkach";
40 mW/m2;"zmiany w hipokampie, wpływające na uczenie się i zapamiętywanie";
25 mW/m2;"zaburzony metabolizm wapnia w mięśniu sercowym"
10 mW/m2;"Defragmentacja dna w spermie i obniżenie jej żywotności, oraz bóle głowy, zawroty głowy, podirytowanie,zmęczenie, słabość, bezsenność, bóle w klatce piersiowej, niestrawność, problemy z oddychaniem";
1 mW/m2 " Skrajne obawy";
0,5 mW/m2; u dzieci: Bóle głowy irytacja, problemy z koncentracją"

Antena z którą mamy tu odczynienia to antena z nadajnikami 4G także można podejrzewać iż w przypadku zainstalowani na tej wieży dodatkowych urządzeń 5G dojdzie do jeszcze większego natężenia sygnału.

Można tylko zgadywać że takich miejsc jak to, w Polsce są tysiące.

No ale dzieciaczki.. ważne że transfery podskoczą... prawda?

Follow<>Upvote<>Share

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam do czytania innych moich wpisów.

Sort:  
Loading...

Tak z ciekawości to czy możesz sprawdzić tym swoim urządzeniem np. telefon i komputer i podać wynik pomiaru?

zmierzone podczas dzwonienia tylko nie na ten telefon a z tego telefonu na ten :https://dsearch.com/images?q=lg%20g6. Położyłem ten drugi poglądowo aby pokazać jak leżał ten drugi w trakcie pomiaru a użyłem tego do zrobienia zdjęcia aby było wyższej jakości. druki telefon z kótrego dzwoniłem znajdował się w innym pokoju w trakcie pomiaru. W pokoju również było mierzone promienoiwanie PEM bez telefonu i są to wartości śladowe. Przy kompie wartości są dość niskie. Już roiłem taki eksperyment ale nie zrobiłem zdjęcia.. teraz na szybko ci nie zrobię bo musiałbym powyłączać wszystko w domu ;]. jeszcze podeśle ci później przy użytkowanym routerze. ale mogę powiedzieć że sięgają 170-200 mW/m2

Nie musisz wrzucać zdjęć, wystarczą liczby. :-) W sumie to możesz nawet zrobić z włączonymi wszystkimi sprzętami. Ciekawe jakie jest promieniowanie tej całej elektroniki w naszych domach...

Zrobiłeś super robotę. tylko jak to zgłosisz, to nic z tego nie będzie. powiedzą że to tylko o drobinę przekracza a po za tym teraz 100x tyle można siać bo są (czy tam mają być) nowe normy. jak byś miał możliwość zbadania ile promieniowania jest pod słupem wysokiego napięcia, to takie wielkie słupy z kratownic, byłbym wdzięczny. jak budowali taką linię na polu u mojego wujka w latach 90tych, to mówili że pod słupami wolno przebywać maksymalnie 8 godzin dziennie inaczej rak mózgu. ciekawi mnie jaka jest różnica przy antenie.

Romiłem już pomiar przy liniach wysokiego napięcia ;)

na powyższym zestawieniu masz dwa pomiary w lesie gdzie nie było innych źródeł promieniowania.

obraz.png

obraz.png

Przy liniach wysokiego napięcia. I zestawienie z pomiarem w kierunku anteny na granicy lasu znajdującej się w odległości ok 350 m w linii prostej.

obraz.png

obraz.png

Zaraz czy ja dobrze rozumiem? to linie WN są o wiele bezpieczniejsze od anteny GSM? a to ciekawe w kontekście zalecenia max. 8 godzin przebywania pod linią dziennie.

na to wychodzi chociaż nie jestem do końca pewien ponieważ przewody które mierzyłem wyglądały na pokryte gumą kable (dlatego wyglądaja na takie czarne) czyli prawdopodobnie ekranowane. muszę znaleźć jeszcze jakieś miejsce gdzie będą stare nieekranowane

Daj spokój, bo przecież są specami we wszystkim i niczym. Nieistotne, jaki temat by to był. Problem w tym, że są, ale od dymania i przekrętów, jaki reprezentują na grupie. Więc w polemikę nie warto wchodzić szkoda czasu.

Wiele ciekawych badań i speców, których znajdziesz, jest ta stronka. http://stopthecrime.net/wp/category/5g-info/

Przyjrzyj się grupie NEOS działają i blokują w realu to ich sprawka wstrzymania zablokowania przetargów na 5g /

Przyjrzyj się grupie NEOS działają i blokują w realu to ich sprawka wstrzymania zablokowania przetargów na 5g /

Wiem, to właśnie od grupy NEOS katowice mam pożyczony miernik;)

To masz info większe o całym projekcie? Coś uchylisz ?

a te przewody strzelały w powietrzu? czy było cicho? bo te na polu u wujka strzelają jak cholera zwłaszcza jak jest wilgoć w powietrzu. swoją drogą te ekranowanie to super sprawa.

a no bzyczą sobie.. Tzn nie jestem do końca na 100% potwierdzić że są ekranowane bo sa oczywiście wysoko ;) Jak patrze to widze po prostu czarne kable :P może je po prostu tak pomalowali? chcoiaż to raczej nie miało by sensu ;] W każdym razie z tego co wiem na temat przewodów tzw gołych dla lini WN to są raczej wszystkie stalowo aluminiowe na zewnątrz alu a w środku stal.. wiec powinny byc koloru alu a nie czarne...

Jeśli faktycznie są ekranowane gumą i czymś tam jeszcze jak kable to naprawde super sprawa. Widać przynajmniej że ktoś coś z tym smogiem PEM robi.

Guma na zewnatrz kabla to otulina, izolacja, plaszcz lub oplot ekran to zupelnie cos innego. Ekranowane są żyły w kablu, z zewnatrz tego nie zobaczysz...

To wiadomo od dawna, ale ludzie wolą się zajmować 5G bo to dumniej brzmi zamiast wysokoenergetycznymi sprawami, lub chociażby przedmiotami codziennego użytku.

http://www.et.put.poznan.pl/~szostka/bhp.htm

tak "mondralo" tylko że promieniowanie przewodów i sprzętów codziennego uzytku to zjawisko nieporzadane i się je niweluje po przez ekranowanie ;] a z antenami jest na odwrót ;]

słońce już zekranowałeś?

no tak wróg słońca.. to wiele tłumaczy XD