Splinterlands, konec další sezóny

in #splinterlands-cs3 years ago

image.png
Jsem zklamaný. Včera jsem ponocoval do deseti do večera, abych viděl, co mi padne. A padaly spíš Splinterlands. Asi nás ponocovalo hodně. Nebo se třeba ulejvalo v práci nebo ve škole. Chápu, že jinde po Zeměkouli je jiný čas.

@tazi byl tak hodný, že mi půjčil kartičky, abych se dostal do ligy Bronze II. Otevíral jsem sedm chestek. Ta první mě namlsala. A pak už nic.

Ani nevím, k čemu mi ty potiony budou. Táta říká, že při nákupu nějakých balíčků karet zvyšují nějakou pravděpodobnost. No. Já a pravděpodobnost. Tak to zase nic nedostanu.

Všichni youtubeři i náš pan učitel třídní říkají, že se má myslet pozitííííívně. No tak jo. To je opravdu báječné, že jsem si včera třeba nezlomil nohu! A naši mi koupili novou florbalku... Třeba budu mít za 14 dnů větší štěstí. Ale to vlastně nebudeme v Praze, takže ani nebudeme pár dnů hrát.

Tak hezký všem zbytek víkendu.

Sort:  

Čau Hášo. Taťka se zmínil, že jsi na tenhle článek dostal málo hlasů. Tak přihazuji svůj a nominuji tě do mé sobotní rubriky, aby tvůj článek vidělo ještě víc lidí. Měj se hezky a ať ti jdou Splinťáci od ruky.

Děkuju.