Raport Splinterlands

in #spt5 years ago

W końcu przełamałem złą passę w Splinterlands. Wczoraj wkroczyłem do ligi Gold III i od razu rajd na Gold II bez żadnej przegranej. Lubię tą ligę. Stabilnie do końca sezonu w niej, żeby nie męczyć się z questami, ale pod koniec spróbuję zawalczyć o Diamentową. Wczoraj jedno tanie złotko z questa:
2019-06-21 (1).png
A dzisiaj legenda:
2019-06-21.png
Dzisiejsza nagroda pozwoliła mi ulepszyć Słoika i w końcu ma Reflect. Mogę go śmiało zacząć używać w Keep Your Distance jako tanka. Wcześniej tą rolę pełnił Prismatic Energy, ale chyba odpocznie trochę :D

Grając kilka meczy dziennie uzbierałem na 3 orby. Wolę kupić orby niż potiony, bo beta paczek nie kupuję, a na rewardy średnio się opłaca. Oto efekt:

2019-06-21 (2).png
2019-06-21 (3).png
2019-06-21 (4).png

Jak widać ryzyko się opłaciło i zaowocowało kolejną legendą. Hossa na rynku kryptowalut udzieliła się również i mi w SM :D Przyda się również 3x Armorsmith, bo wbiję nim już 4 poziom, a świetnie się sprawdza w białych jako dodatkowy healer :D

Na dzisiaj chyba tyle, zagram jeszcze kilka meczy zanim rate DEC spanie poniżej 80%. Szczęścia w kartach wszystkim życzę i do zobaczenia w meczach rankingowych :D

Sort:  

Oo ładnie! Leveluj słoik do 4 poziomu bo cholernie przydatny. Ile masz DEC za bitwe przy poziomie 80-90% w gold lidze?

Ok 80, a jak dorzucę jakieś goldy to ok 100 :D Nie ma na razie wolnych krypto na kupno, liczymy na farta :D

Za dec dokupuj karty😀 powodzonka!

Posted using Partiko Android