You are viewing a single comment's thread from:

RE: My wife, daughter and me...we are going to SteemFest²! Detail COSTS CASE STUDY inside, and... how to go to SteemFest² and spend 7 days in Lisbon for just 314 EUR

in #steemfest7 years ago

For my Polish friends:

Mam nadzieje, że Polska społeczność wybaczy mi użycie tagu #polish, pomimo faktu, że cały tekst jest po angielsku. Zrobiłem tak dlatego, że cała analiza kosztów jest właśnie przeprowadzona z perspektywy podróży z Polski (konkretnie z Wrocławia). Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :)

Sort:  

mimo wartościowego artykułu
miałem właśnie napisać komentarz z reprymendą za nadużycie tagu polish
ale widzę, że jest skrucha więc odpuściłem ;-) pierwszy i ostatni raz! ;-)

To może trzeba było wrzucić do tagu #Poland a w tagu #Polish zrobić tylko krótki wpis po polsku z linkiem do tego artykułu? Tak tylko myślę na głos (większość postów po angielsku, które się piętnuje za wrzucanie do taga #Polish w jakimś tam stopniu Polski dotyczą ;-).

Zazdroszczę podróży, miniwakacji i imprezy. Życzę żeby wszystko się Wam udało. I na wszelki wypadek: nie wiem czy słyszałeś, ale zdarza się ostatnio, że Ryanair odwołuje niektóre loty. Co prawda był to jakiś tam stosunkowo niewielki ułamek lotów i jeszcze mają trochę czasu do ogarnięcia tych tymczasowych problemów, ale uczulam Was na to - sprawdzajcie maile nawet w dniu wyjazdu.

haha zerknij na portfel noisy-ego - he is a big fish in the pound

@fervi chyba dobrze zdaje sobie jednak sprawę z mojej sytuacji ;) Od dwóch miesięcy jestem na swoim (zrezygnowałem z pracy), by móc się skupić na tworzeniu projektów dla społeczności Steem ;)

gratuluje i witam w klubie tych co sa na swoim ...