Hive TR Topluluğu Ve "tr" Etiketi

in #tr3 years ago (edited)

img_20210502_171103.jpg

Herkese merhaba. Ben de Hive TR topluluğunun bir üyesiyim. Ve nadir de olsa paylaşımlarımda "tr" etiketini kullanıyorum. Dün akşam topluluğun sayfasını ziyaret ettim ve oldukça az üye ve paylaşım olduğunu gördüm. Hemen bir de "tr" etiketini kolaçan ettim. Malesef orada da durum farklı değil.

Eskiler(ben dahil) genellikle İngilizce içeriklerle yoluna devam ediyor. Türkçe içerikleri oldukça az. Az sayıda da olsa yeni katılımcı veya Hive'de yeniden yazmaya başlayan arkadaşlar var.

Düşündüm de sayımız daha çok olsa aramızda yüksek HP sahibi arkadaşlarımız olsa hepimiz için çok daha iyi olacak. Bunun için ne yapabileceğimi bir muhakeme ettim ve bazı kararlar aldım.

  • Hive TR topluluk sayfasını ve "tr" etiketini sık sık ziyaret edeceğim.
  • Beğendiğim içeriklere ve özellikle yeni katılan arkadaşlara oy gücüm nispetinde oy vereceğim.
  • Bundan sonra ben de tamamen olmasa da Türkçe içerikler paylaşacağım.
  • Beğendiğim ve faydalı bulduğum içerikleri oylayıp listeleyerek paylaşmaya çalışacağım ama bunun için biraz zaman gerekiyor. Çünkü toplulukta henüz çok az içerik var.

Umarım sayımız, kalitemiz ve gücümüz kısa zamanda yükselir.

Yakında görüşürüz. Kendinize iyi bakın.

Sort:  

Güzel bir karar olmuş 👏🏼👏🏼👏🏼

Umarım isabetli ve faydalı olur. Yalnız senin bu spaminator arkadaştan kurtulman gerekiyor sanırım. Bunun bir yolu var mı bilmiyorum. Burada bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar illaki vardır. Yardımcı olurlarsa sevinirim. Yorumun için teşekkürler.

Bu platformları yeni keşfettiğimde çok bir şey bilmiyordum. O yüzden dadandı maalesef. Artık kurtulmam kolay olur mu bilmiyorum. Bunun için yeni hesabım @motivationrainn i açtım. Ama onda da güç sorunu yaşıyorum. Kredi bitti diyor paylaşım yapamıyorum. Bu hesapta kolayca paylaşım yapabiliyorum. Bakalım hallederim umarım.

Faydalı olur bence. Yeni keşfeden Çok fazla Türk kullanıcı var.

Şuradan 20 Hive Power delege alabilirsiniz. Ama bu delegasyonu sadece bir hafta tek yapıyor. Yani bir hafta boyunca güzel ve kaliteli paylaşımlar yapın ve oy alın bu sayede Hive Power miktarınız artar ve enerji sorunu çekmezsiniz.
https://giftgiver.site/
@sumeyya
@motivationrainn

Teşekkür ederim bilgi için. Hemen deneyeceğim bunu.

İyi niyetiniz ve desteğiniz için teşekkürler. Gönderilerimizi genelde Türkçe ve İngilizce paylaşıyoruz. Ben öylesinin daha yararlı olduğunu düşünüyorum.

Haklısınız. Daha fazla kişiye ulaşabilmek için İngilizce yayın yapmak şart. Ama Türkçe yazmayı da ihmal etmemeniz sevindirici. Kolay gelsin.

Teşekkür ederim size de kolay gelsin. Umarım istedikleirmiz gerçekleşir.

@sumeyya
@mehmetfix'in verdiği bilgi sayesinde diğer hesabınızın kredi sorunu 1 haftalığına çözüldü. 1 hafta boyunca güzel ve kurallara uyan paylaşımlar yaparak ve power up yaparak HP'ni artırmaya çalış. Kolay gelsin.

Evet. Bir hafta sonra Hive Power delegasyonu kaldırılacak ama tekrar söyleyeyim. 😅

Peki paylaşım yaparak oy aldığımda birikecek mi yine ? Paylaşım için yeterli olacak mı bu oylar ? 🤔

Evet ama paylaşımlarınızı topluluklarda yapın. Yani mesela Foodies Bee Hive topluluğuna girip orada "new post" yazan yere tıklayıp ordan yapın paylaşım.
Ve ayrıca 100% Hive Power yapın ki kaynak krediniz artsın.

Ben tr etiketine çok dikkat ediyorum. Hatta çok ender İngilizce ve Türkçe yazdığım içerikler oluyor. Genellikle Türkçe'yi tercih ediyorum çünkü yeni gelecek olanlar iki farklı dilde yazılar görüp kendilerini baskı altında hissetmesinler istiyorum. Elbette tek başıma bir şey yapamam ama yine de Türkçe içerikler benim için çok önemliler.

Hive TR topluluk sayfasına da önem vermeye çalışıyorum ama biraz fazla teknoloji odaklı bir hobim var bu yüzden yazılarım herkesin ilgisini çekecek türden değiller. Yine de yardımcı olabilirsem ne mutlu diyerek oraya da bir şeyler yazmaya çalışıyorum belli aralıklarla. :)

Yazılarınız son derece değerli. Hem "biliyor muydunuz" hem de "kripto" serisi güzel blgiler sunuyorsunuz. Türkçe yazmanız da Türk kullanıcılar için faydalı.

Ama akıl vermek gibi olmasın ama, içeriklerinizde ilgili genel etiketleri kullanmanız sizin içinde yararlı olacaktır diye düşünüyorum. Kolay gelsin.

Genel etiketlerden kastınız palnet, neoxian gibi etiketler mi?

Hayır. İçeriğiniz ile ilgili genel etiketleri kastediyorum. Örneğin; kriptoparalarla ilgili içerik paylaşıyorsanız, "crypto" "blockchain"... Finans ile ilgili içerik paylaşıyorsanız, "leofinance", "broadhive" gibi etiketler. Bunlar sadece örnek, çoğaltılabilir. Bu sayede hem içeriğiniz daha çok ilgiliye ulaşır. Hem de siz kazanç sağlamış olursunuz. Buraya emek verirken, ödül kazanmak kadar normal bir şey yok sanırım. 😄

Bu etiketleri zaten elimden geldiğince kullanmaya çalışıyorum, teşekkürler bilgi için.
Ödül kazanmak her ne kadar teşvik edici olsa da ben biraz da dApp'lerin geleceğine inanıyorum ve bu noktada ilk kullananlardan bir tanesi olmak doğalarını anlamak bakımından ödüllerden daha ilgi çekici geliyor.
Kriptoya Giriş 101 serisi 2-3 güne bitmiş olacak. dApp ve NFT'ler kaldı sanırım yazmak istediklerim arasında. Belki tek bir başlık altında tüm yazıları toplayıp link vererek şimdilik bu seriyi sonlandırabilirim. İleride ekleme yapma ihtimalim yüksek olsa da şimdilik yeterli gibi duruyor.