Beaulis Solar Energy palet..

in #tr5 years ago

Gratis yakın zamanda Sleek yerine raflara getirdiği Beaulis markasının bugün de 288 numaralı solar flare isimli paletini inceleyeceğiz. Daha önce de jel aydınlatıcısından bahsettiğim markanın paletlerini çok beğenmiştim ve tahmin ettiğiniz üzere ilk indirimde göz koyduğum bu paleti koleksiyonuma kattım.

1.JPG

Üstelik bu sefer kullanmak için çok da bekletemedim. Resimlerini çektiğim gibi kullanıma açtım.

2.JPG

Renkleri çok güzel, ama ambalaj için aynı şeyi diyemem tabi, o konuda biraz daha iyi olabilirmiş. Ama çoğu marka bu şekilde çalışıyor artık. High end markalarda bile plastik ambalaj kullanan var.

3.JPG

Neyse renklere bakınca hepsini unutuyorum. Renk hikayesi olarak uzun zamandır en çok ilgimi çeken palet oldu bu. Renkleri swatchladığımda bu paleti alacağımı kesin olarak biliyordum.

4.JPG

Normal fiyatı 28 TL. civarı olması lazım, ben indirimde 18 TL. ye aldım. Yani bu fiyata şahane bile sayılabilir bu renklerle.

5.JPG

Ama içeriği hiç iyi değil, bu konuda hassas olanlar lütfen dikkatli olsunlar almadan önce. İçinde paraben de bulunuyor ne yazık ki.

10.JPG6.JPG

Ama işte renklere söyleyecek laf bulamıyorum. Çok güzeller, çok albenililer. Mat renkler biraz tozutuyor tabi.

7.JPG

Bu dört renge özellikle hayranım tabi. En alt sağdaki kahve-bordo çok güzel bir renk. Çok aşırı pigmentli değil ama çok iyi düşünülmüş bence. Yoksa oraya siyah da ekleyebilirlerdi direk olarak ve hiç kullanmazdım bile hatta paleti almayabilirdim.

8.JPG

Ortadaki turuncu da inanılmaz bir renk, sedefli ve parlak ama çok pigmentli değil. Zaten bütün palet orta pigmentli renkler öyle patlamıyor. Ama renkler "buildable" yani kat kat arttırılabiliyor ve çok kalıcılar.

9.JPG

Üst sıranın swatchları. Bu arada en üstte gördüğünüz renk aynı zamanda nefis bir aydınlatıcı, yani tek palette bir de aydınlatıcınız oluyor.

10.JPG

İçerik ve ambalaj açısından kötü ama renkler ve fiyat açısından şahane bir paletle karşı karşı karşıyayız. Alıp almamak tabi size kalmış. Pek çok kişinin halihazırda karşı koyamayıp aldığını biliyorum tabi. Neyse siz bir gidin renklere bakın sonra karar verin.
Sevgiler..