Annemmm💐

in #tr5 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar😊

Üç hafta önce memleketim olan Konya’ya annemi ziyarete gittim. Çok özlemişim onu. Hiçbirşey anne sevgisinin yerini tutmuyor. Boşuna dememişler; “ağlarsa anam ağlar, gerisi yalan ağlar” diye.

Benim annem çok fedakar bir insan, bazen düşünüyorum da ben annem kadar fedakar değilim. Onun kanatsız bir melek kadar saf ve temiz olduğunu, başka kimsenin öyle olamayacağını düşünüyorum. Yani annem gibi insanların soyu tükenmek üzere... O şimdi 71 yaşında onu yanıma aldım. O bir bebek gibi. Bir zamanlar ben onun bebeğiyken, şimdi o benim bebeğim oluverdi. Bazen onu “bebeğim” diye seviyorum öpüyorum ve tatlı tatlı bana gülerek diyor ki; “kızım sen ne zaman büyüyeceksin? Hala 4 yaşındakiler gibisin”:))) diyor. Onun gözünde de ben hiç büyümüyorum.

Yanımda olması bana güç ve huzur veriyor. Hiçbir hayat sonsuz değil malesef, bir gün hayata veda edeceğini biliyorum. 😔 Ona doymak mümkün değil ama, onu mutlu ederek, rızasını alarak yaşamak beni bir nebze de olsa veda fikrine alıştırıyor. Kimin ne kadar yaşayacağını bilemeyiz kesinlikle, belki ben ondan önce ona veda da edebilirim. Hayat bu başımıza ne geleceği hiç belli değil. Bir adım öteye gideceğimizin garantisi yok ki 🤷‍♀️. Bu yüzden sevdiklerimizi yalnız bırakmayalım, kıymetlerini sağken bilelim. Sevgimizi esirgemeden öperek, sarılarak, hürmet ve saygı göstererek belli edelim.

Kalın sağlıcakla güzel dostlar.



Posted from my blog with SteemPress : https://baycan.steemblogtr.ovh/2019/03/03/annemmm%f0%9f%92%90/
Sort:  

Annene çok selam söyle. Maşallah hiç göstermiyor yaşını. Güzellik anneden gelme demek ki :) İkinize de uzun ömür, sağlık, sıhhat diliyorum.

Söylerim canım 🤗 güzel dileklerin için teşekkür ederim 😍 iyiki varsın canım 👍

Annenizin ellerinden öperim, ne kadar zaman bize ömür biçilmiş bilemeyiz, Rabbim bize bahşettiği ömürde sağlık ve huzurlar versin inşallah...

Amin cümlemize. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim hocam 😃

Posted using Partiko iOS

Allah anana can sağlığı versin, güzel yazı olmuş.

Sağolun varolun hocam :)

Posted using Partiko iOS

annene selamlar sevgiler canım, çok tatlısınız maşallah😍
Rabbim sağlıklı, mutlu, birlikte uzun ömürler versin 💕

Sağol tatlım 😍👍🥰amin cümlemize 😊

Nice sağlıklı yaşlar dilerim 😊

Teşekkür ederim 😊

Posted using Partiko iOS


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Thank you so much 😃

Congratulations @baycan! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 12000 upvotes. Your next target is to reach 13000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!