You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir Yakınış Hikayesi

in #tr6 years ago

Böyle paranoyak ustalarda vardı,hep ben bileyim herşeyin en iyisini ben bilirim edalarında takılan.Karşındakine öğretsen ne olacak sanki ama işte hep makam mevki elden gider korkusu yok mu insana neler yaptırıyor.Şükür ben öyle biri olmadım hiç bir zaman ne biliyorsam en iyi şekilde insanlara hep eksiksiz anlattım gerek gösterdim uygulamalı olarak.

Aynen katılıyorum, malesef bizim meslekte de öyleleri var herşeyi öğretmek istemiyor amirin gözünden düşmemek içşn, ama ben öyle olmadım olmayacağım da benim yanıma gelene en ince ayrıntısına kadar gösteriyorum ve öğreteceğim. Hayatta bu şekilde düşünüp yaşayanlar kazanır, kaybetmez...
Sizi de tebrik ederim doğru ve adil düşğncenizden dolayı.

Sort:  

Teşekkür ederim.Doğru ve adil olmak her zaman iyidir.