You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zebra Şeyler

in #tr5 years ago

Yazınıza normal ve sıkıcı başlayıp eğlenceli bir hale nasıl da dönüştürüvermişsizniz hocam bu bir sanat bence:) ben yapamıyorum bunu nasıl başlarsam öyle gidiyor. Siz yazarken coşan yazarlardansınız.

Anneniz sizi tereyağlı ekmeğe dönüştürürken ben çok eğlendim 😃 doktor da çok lezzetli bulmuş.

Artık benim kazıdığım bir kafam var ve önümden geçen minicik siyah beyaz bir şeyler var.

Ne şeyler bunlar?

Ben buldum hocam kepekleriniz var sizin küçücük beyaz kepekleriniz onlar :))

Karadeliği bile evcilleştirmişsiniz ya pes doğrusu:) benim yapmak isteyip yapamadığım şeyi yapmışsınız:))

Sort:  

Mutlu steemit yıllarınız olsun hocam hepbirlikte inşallah iyiki varsınız :)

Teşekkürler @baycan, dediğiniz gibi hep beraber inşallah.

Güzel yorumun için de teşekkürler.

Anneniz sizi tereyağlı ekmeğe dönüştürürken ben çok eğlendim

:)) tereyağlı ekmek çok yerinde olmuş.

Kara deliği evcilleşterdim artık, ama seyahate çıktığımızda onu götüremeyebiliriz, ona bakacak birileri lazım. Madem heveslisiniz, o aralar size gönderiyim efenim :))