You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lak Lakcıları Piste Alalım...

in #tr6 years ago

@mrtt hocam boşverin takmayın yav kimden bahsediyosunuz tam farkında değilim ben @kusadasi na çamur atanı da görmedim zaten fakat herşey ortada zaten kuşadası bu işten gelir elde ediyor demeleriyse sorun etsin zaten bir irket dğeilmi kuşadası etmesi gerekiyor bizi kullanıyor kısmına ben katılmıyorum zaten öyle diyen varsa kusura bakmasın da biz kuşadası sayesinde gelir elde ediyoruz ama siz bu konuya fazla yoğunlaştınız sanırım boşverin takmayın bunları sonuçta ağzı olan konuşur herkes herşeyi söyler boş insan çok sonuçta

Sort:  

Zaten bu olayı yapan kişiler gruplaşmış, çekemez insanlar bu insanların isimlerini çok iyi bir şekilde biliyorum. Bende kalsın isimleri, sonuçta inkar edecekler.

Bazı insanlar sadece konuşur :)