You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden Türklerden Steemitte Bir Bok Olmaz

in #tr6 years ago

Eray beni üzme allahnsen herkes gerek kuşadası yarışmalarından gerek quraturk'ten gerek oradan buradan 1 steem biriktirmiştir.
İsteyen varsa yazsın dedim zaten kimsenin gırtlağına bıçak dayamadım.

Benim de bir fiyatım var. Senin yoksa, bedavaya yapmak istiyorsan elbette istediğini yapabilirsin. Herkes yapabilir.

Sort:  

Bende bıçak dayadığını söylemedim :D kuşadası veya herhangi bir yerden 1 steem mutlaka kazanmışlardır fakat paylaşacağı gönderinin toplam gönderi değeri 1 steeme ulaşması çok zor onu belirtmek istedim. Hem emeğinin karşılığını hemde çeviri için vereceği ücreti karşılayamayacağı için neden böyle bir çeviri telaşına girsin. Tekrar söylüyorum yaptığın iş 1 steem veya daha fazla karşılığı olan bir iş fakat kimse için bu daha iyi durmuyor. 100 kelimeye 0,4 sbd/steem alıyorlar 300-400 kelimelik bir yazıyı çok çok ucuza çevirmiş oluyorsun ama bu kimsenin faydasına olmuyor. Diğer yönden ise benimde ingilizcem yok bende ingilizcesi iyi olanlardan yardım alıyorum. Türk kullanıcıların böyle yaparak düze çıkması zor. 0 oy gücü olan bir topluluktan 1 steem ücret beklemek ne kadar doğru bilmiyorum