You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 08.07.2018

in #tr6 years ago (edited)

Valla hocam, eğitim sistemi hakkında çok sert konuşurdum ama bunun gereksiz olduğuna inanıyorum. Konuya farklı bir açıdan yaklaşacağım.
Ben Türkiyedeki eğitim sisteminin değişeceğine inanmıyorum. Neden kötü olduğunu falan arkadaşlar şimdi yorumlarda yazacaklar zaten.

Ben oğlumun eline sopa alıp quidditch falan oynamasını istiyorum. Saatlerce derse kapanıp sosyallikten feragat etmesini değil. Kızımın rahat rahat giyinip gezebilmesini, instagramda rahat rahat fotoğraflar paylaşıp kaşar etiketi yememesini istiyorum.

Kızım çıksın metal müzik söylesin istediği gibi giyinsin gezsin tozsun eğlensin isterim. Bu hayata bir kez geliyoruz. Bunu sınırlayan kişilerin kafa yapısını da asla anlayamadım, anlayamayacağım da. Oğlun gezsin ama kızın evde dizinin dibinde otursun... Heee heee ok. Örnek;

Bunun için bu ülke pek de uygun gelmiyor bana. En çok sinirlendiğim konulardan birisidir gençlerimizin gençliğini yaşayamaması. Benim de istediğim şekilde yaşayamamış olmam.
Eğitim sistemimiz buna sebep oluyor.
Gençlerimiz eğlenemiyorlar. Büyüyünce de mutsuz mutsuz aptal saptal insanlar oluyorlar.

Zaten sonra da iş hayatı vs derken bok gibi bir hayata sahip oluyorlar afedersiniz.
Eğitim sisteminin, eğitimli insan değil, tamamen bir hayvan sürüsü yetiştirdiğine inanıyorum.
Bu sisteme karşı olan insanların çözümünün de olduğuna inanmıyorum. Bakalım, göreceğiz yorumları şimdi.