Oğluma Çizimler Lama'yı Tanıma Zamanı

in #tr5 years ago (edited)

Şu anda 2 yaşına yeni basacak bir oğlum var. Bu resmide onun çizdim. Kısaca piyasanın en gıcık hayvanlarından biri olan lamalar kızdıklarında tüm delikanlılığı yerlere atıp suratınıza tükürebilecek yegane hayvandır. Bu şekilde bir hayvan seçmeye neden karar verdin diye soran olursa bizim ufaklık için oyun grubuna kayıt yaptırdık. Onlarda bir hayvan listesi hazırlamışlar. Bu hayvanlardan oluşan listeden bazı hayvanlar için oyuncaklarımız vardı. Kalan hayvanlar içinde kivi kuşu ve vatoz gibi hayvanlar bulunduğunu görünce şaşırmadım desem yalan olur. Bu arada bu ülkede hiç mi sincap yaşamıyor be kardeşim ilk hayvan sincap diye aramadığım yer kalmadı. Elin kangurusu hatta vatozu için bile oyuncak üretmişler ama sincap hiçbir yerde yok. İşin başa düştüğünü ve kolları sıvama vaktinin geldiğini anlamıştım.

Sonrasında sincap çizimini tamamladım tabi ama ortada bir sorun vardı çizdiğim o canım resmi bizim küçük canavara nasıl teslim edecektim. Nihayetinde hala yapılan çizimleri dişleyip küçük parçalara ayırması %99.99'luk çok küçük bir olasılık olsa da dikkate alınmalıydı. Çizimin arkasına kontrplak ve etrafını sarmak için poşet dosya aparatını birleştirerek ortadoğu ve balkanların en sağlam oyuncağını ortaya çıkarmış oldum. Eminim ne uğraşıyorsun diyenler olacaktır. Ama bizim ufaklık hayvan oyuncaklarına, özellikle peluş oyuncaklara dokunamaması hatta gıcık olması sebebiyle bu kolay çözümden mahrum kaldığımızın bilinmesi gerek. Birde resim çizmeyi sevmem dolayısıyla oluşan karşılıklı iletişimin çok hoşuma gitmeside bu yöntemi kendime hedef olarak belirlememde büyük etkisi olduğunu da eklemeliyim. Lama'dan sonra başka hayvan çizimleride yapacağım. Onlarıda burada paylaşacağım.

Oğluma tüm sevimliliğiyle çizdiğim yukarıdaki Lama için karşık teknik kullandım. Derwent kuru boya kalemleri, Faber Castell artist pen ve tabii ki taslak için karakalem kullandım. Çizdiğim resim için internette başka çizimlere bakıp harmanlanmış bir reprodüksiyon çizim oluşturdum. Resim kağıdı herhangi bir yerde rahatlıkla bulacağınız resim defterlerinden bir yaprak üzerine çizildi. Karakalem taslak sonrasında artist pen ile çizimin sınırlarının belirlenmesi ve sonrasında da renkli kuru boya kalemleriyle renklendirme ve en sonunda da tekrar çizimin üzerinden iki farlı artist pen ile geçerek çizimi tamamladım.

kafa-kurk-lama-hayvan-gun-isigi-cim-ciftlik

Bu arada yazımı bitirirken söylemeden geçemeyeceğim. Siz sakın bunların böyle sevimli göründüğüne kanmayın. Hele bir tükürsün o zaman tüm düşüncelerinizin tamamen değişeceğine eminim. İşin ilginç yanı ben bu hayvanla sınıf arkadaşlığı yapmak zorunda kalmıştım. Nasıl yani diyenleri duyar gibiyim. Bizim sınıf arkadaşının biri peltek peltek konuşurken suratımıza tükürürdü. Çocuğa lama lakabını takmışlardı. Lise birlikte geçti gitti acaba hala tükürüyor musun etrafa köftehor seni :)

Sort:  

Congratulations @carpgoth! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 80 posts. Your next target is to reach 90 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increase our upvotes by 50%!

Merhaba hocam. Güzel paylaşım; fakat ikinci resmin kaynağını belirtmediğin için yazıyı öneremiyorum. :)

Üstadım aslında linke ekledim. Resmi kopyalayıp yapıştırdım. Sonra linki kutunun içine ekledim. Sanırım bu işi beceremedim. Nasıl yapacağımı açıkçası anlamadım. [...] arasına yerleştirdim. (..) arasındaki link ise resmi yapıştırdığım için otomatik geldi. ... bunların arasına bir boşluk yaptığımdaysa link çirkin bir görüntü veriyor. Çözemedim.

Bu arada sana discord'tan bir mesaj yazmıştım. Müsait olunca bakar mısın hocam. Önemli bir mevzu var. @sahinadm olarak yazmıştım. :)

Müsait olunca bakacağım. Uzun zamandır girmedim discord'a

Bak buradaki olmuş hocam. :)

[Görsele vermek istediğin isim buraya](link buraya)

Araya boşluk koymadan. :)

Sonunda çözdüm :D Sağolasın. Mesajda dediğini de yaptım uyarın için teşekkürler.