You are viewing a single comment's thread from:

RE: Neden Türklerden Steemitte Bir Bok Olmaz

in #tr6 years ago

Türk topluluğunun ilerlemesi için dışarıdan para girmesi lazım. O da gaz dışarıdan Yüksek oy alıp power yapmakla, yada steemit e para gçmmekle olur. Para gömüp tr topluluğunda oy dağıtıp oylananlar da para çekmeyip power yükseltirse o zaman günde 10 kişi değil de 30 kişiye oy verebilir. 0.01 sbd oy veren hesaplar %100 kullanınca günde 10 atacak ama 1 sbd oy veren %10 dan 10 kişiye dağıtabilir. Ben bu yüzden çok inandığım steemit projesine yatırım yapıp gelişmesine katkıda bulunmak istiyorum. Bence önemli olan bu projeye yatırım yapacak adam bulmak ve o adamların bencil olmaması

Sort:  

Ben 5 bin dolar yatırımı yaptıramadım sırf bu yüzden bir tanıdığıma. Yüzde yüz katılıyorum.