Sort:  

Stake derken tutmak demek dimi pek bilmiyorum canım ben bunları :)

O da var canım. Ame o biraz farklı. Şöyle anlatayım sana;

2 tür Hive-engine.com tokenı var. Biri hold ederken (yani sadece elinde tutarken) sana kazandırıyor. Bunlar pasif gelir tokenları. Tokenı sadece ediniyorsun ve o sana günlüke ya da haftalık kazandırıyor.

Diğer grup stake ederken kazandırıyor. Stake etmek power up yapmakla aynı şey. Hive-engine.com üzerinden hesabına giriş yapıyorsun. Cüzdanına gidip kilit işaretine tıklıyorsun.

resim.png

Stake etmiş yani power up yapmış oluyorsun. O zaman kürasyon geliri kazandırıyor.

Yani pal, lotus, foodie vs bunların hepsi stake edilen türden.

Çok teşekkür ederim. Dediğini yapıyorum ama error veriyor canım.
![dml.PNG](UPLOAD FAILED)

burada bir resim var mı. bende sadece UPLOAD FAILED çıkıyor.

dml.PNG

Anladım. Hive keychain eklentisi hata veriyor. Bu eklenti yüklü mü sende şu anda. Daha önce kullandın mı?

Şimdi yaptım canım. Yüklemişim ama giriş yapmamışım ki. Ah tuğba ah :)))))