Blogculuk Öldü mü? Blog Yazmak Bitti mi?

in #tr3 years ago

Türkiye'nin en çok okunan blog yazarı olma hayalim olduğunu biliyorsunuz. Bu nedenle, çalışmalar yürütüyorum. Uzun bir süredir düzenli biçimde yazıyorum. Çünkü, bu işten keyif alıyorum. Blog yazarken mutlu oluyorum. Burada da çeşitli yazılar yazıyorum. Bu işin verdiği yorgunluk hoşuma gidiyor. Size, kısa süre önce, "Sizinle Profesyonel Blogculuk Maratonuna Çıkalım mı?" diye bir soru yöneltmiştim. Burada çıktığımız yolun çok uzun olduğunu da biliyorsunuz. Sizinle uzun bir yola çıkalım mı?


kaynak

En çok okunan bloglardan birinin sahibi olmak istediğimi artık daha rahat biçimde vurgulayabilirim. Ancak, bunu söylediğim birkaç kişinin çok kötü tepkiler aldım. Blogculuğun zaman kaybı olacağını düşünen görüşlerle karşılaştım. Oysa keyif aldığım alanda ilerlemek beni yormuyor. Blog yazarken onlarca değerli dost kazandım. Bunu da ayrı bir yere koymalıyım. Bloğa zaman kaybı olarak bakan insanların 'neden' böyle düşündüğünü inanın çok merak ediyorum. Yazmaktan keyif alan bir insan, neden boşa kürek çeksin ki? En kötü ihtimalle yeni bilgiler 'öğreniyoruz' demektir.

Blog yolculuğunun acayip biçimde zihin açıcı bir aktivite olduğunu biliyorum. Bu işi yaparken büyük keyif alıyorum. Yeni fikirlerle karşılaşmak ve her gün için didinmek çok keyif verici bir eylem. Benim açımdan hiçbir sorun yok. Yalnız karşıt fikirlere de açık olmak gerektiğini biliyorum. Özellikle şu görüşe sahip olan insanları dinlemek istiyorum: Bloglar öldü. Bloglar bitti. Blogların devri kapandı diye düşünenler var mı acaba? Varsa bu nedenleriyle açıklayabilirler mi? Bu konu üzerine olan kendi düşüncelerimi bloglar öldü mü? yazımda beyan etmiştim. Benim fikirlerime blog sitem üzerinden ulaşabilirsiniz.

Son olarak bir soru daha yöneltmek istiyırum. Bill Gates Neden blog yazıyor olabilir?


blog
kaynak

Sort:  

Congratulations @denizcakmak! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 80 posts.
Your next target is to reach 90 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Quick feedback
Feedback from the September 1st Hive Power Up Day
Introducing the Hive Power Up Month - Let's grow every day!