Hive Blog Neden Kullanıcı Çekemiyor?

in #tr3 years ago

Hive.blog üzerinde bulunan birkaç değerli dost ile bazı konuşmalar gerçekleştirdim. Onlar burada olmaktan gayet mutlu. Steemit ve hive.blog üzerinde tanıdığım onlarca özgün ve düzgün insan tanıdım. Burada bulunmak beni mutlu ediyor. Bunları düşündükten sonra kendime şunu sordum: Peki, öyleyse başka insanlar neden burada kalıcı olmuyor? Dışarıdan gelen insanların birçoğu neden biraz soluklanıp gidiyor? Sorun bizde mi? Yoksa buralardan haberdar mı değiller? Belki de sistemi tanımıyor ve kimseyi bilmiyorlar. Belki, markdown dolayısıyla yoruluyor olabilirler. Bunu düşünürken biraz daha kahve içtim. Bu arada, belki hive.blog yeterince tanıtılmıyordur dedim.

hiveblog-denizcakmak.jpeg
source
source


Hive Coin ve Hive Blog Üzerine


hive blog üzerine önceden yazdığım yazıda discord kanalından bahsetmiştim. Eğer sistem ile yeni tanışıyorsanız kesinlikle discord üzerinde bulunmanızı tavsiye ederim. Eğer uzun süredir bu sistemlerde bulunuyorsanız sizlere de bir sorum var: Hive blog üzerinde neden binlerce yazar bulunmuyor? Burası yeterince değer üretemiyor mu?


hiveblog-deniz.png
source


Düşünürken fazlaca tanıtılmadığını anladım. Çünkü, ülkenin en çok girilen sözlüğünde de başlığı yoktu. Onlarca borsada listelenen coinin yalnızca bir kişi tarafından ilgi çekmesi üzücüydü. Bu nedenle, hive blog başlığını açtım ve hive coin üzerine bir yazı bıraktım. Birilerinin dikkatini çekmesi halinde gelen soruları ilgiyle cevaplayacağım. Biraz daha düşününce sistemin pek tanıtılmadığını anladım. Aslında ortada mükemmel bir sistem var. Ancak blog yazarlarının birçoğu bundan haberdar bile değil! Aslında bu sistemin kurucusu olsaydım özellikle #blogger ve #vlogger kesimini toplamaya çalışırdım. Bu konuda da bir fikrim var. Gerekli ilgiyi görmesi halinde discord üzerinden paylaşacağım. Özellikle büyük yatırımcıların tanıtıma pek önem vermemesi ise kendileri açısından dezavantaj yaratıyor. Herkesin kazanabileceği bir sistemi herkese tanıtmak, daha mantıklı olmaz mıydı?


Yazar, görüntüde bulunan tatlı dostu gibi oturuyordu. Kahvesinden bir yudum alırken aynı biçimde bakındı. Aklına bir şeyler geliyordu. Ama bunları toplamak konusunda başarılı değildi. Bazı görüşlerini kağıda yazmayı planladı. Bazılarını da discord üzerinden gerekli bireylere aktaracaktı.
oturmak-denizcakmak.jpeg
source


yazar düşündü ve taşındı. Kendi üzerine düşen alanlarda tanıtıma devam etmeye karar verdi. Hatta yazarken mardown ile de kaynaştı. Markdown artık Çok tatlı bir esinti gibi geliyor. Şimdilik biraz hive.blog üzerinde gezinelim. Sıra, karl ivan zincir'e de gelir. Belki de sistemi 'Karl Ivan Zincir' tanıtır.

Saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum dostlar :) Hafif esen rüzgârın tatlı esintisiyle sizleri selamlıyorum. Okuyanlara selam olsun.