Hive Blog ve Hayat Hakkında Bir İnceleme

in #tr2 years ago (edited)

Öncelikle kestane şekerinin diyarından tüm dünyaya selamlar ve saygılar... :) Birileri var bir yerlerde... Hiç tanımadığım, ancak ne yaptıklarını merak ettiğim bir topluluk. Discord'a girdiğimde bildirimleri önüme düşen, zaman zaman nerelerdesin diye birilerinin bana seslendiği özel bir dünya. Evet, orası hive.blog... Bazı aylarda bazen aklıma düşen, arada bir blogcu gibi karalama yaptığım, bütün dünyada enteresan yerlerde bulunan farklı bir oluşum. Birilerinin yemek yaptığı, birilerinin sürekli olduğu gezi yazıları yayınladığı, kimilerinin içini döktüğü bir derya... Hive.blog, özellikle benim için özgün bir deneyimdi. Burada olmak, bana mutluluk veriyordu. Ancak, az kişinin bulunması ise beni üzüyordu. Son zamanlarda ise canlandığını görüyorum. Bu durumun hive coinin fiyatı ile bağı olduğu ise kaçınılmaz... Elbette, insanları çekmek için bir neden olmalıydı. Umarım, bu neden uzun süreler boyunca seyreder.

Tam 3 ay önce, ekşi sözlüğe hive coin hakkında ufak bir yazı bırakmıştım.
hiveblog-hivecoin.png
ekşi

O zamandan bu yana 3 katın üzerinde bir artış gerçekleşmiş. Adeta Allah hive.blog oluşumuna yürü ya kulum demiş... Ne kadar mutlu edici olduğunu söylemeden edemem. Fiyat artışı, burada bulunan kitleyi artırmak için en önemli etken olabilir. Çünkü, kimse emeğini ucuz biçimde pazarlamak istemez. İçerisinde bulunduğu ortamın ciddi oranda değer kazandığını görmek her insanın isteğidir. Ancak, para daima ikinci planda kalmalıdır. Odaklanmamız gereken nokta, buranın yarattığı katmadeğerdir. Bu yazımı, bir geri dönüş sinyali olarak algılayabilrisiniz. Zaten 3-4 ayda bir birkaç yazı bırakan bir profilim var. Yaşamayı ve yazmayı sevdiğimi biliyorsunuz. Hive.blog üzerinde bulunmaya da bayılıyorum. Gelecek zamanlarda dijital göçebe olmak istediğimi biliyorsunuz. Buranın bu amacıma katkıda bulunacağını rahatlıkla görüyorum.

pexels-deniz-cakmak-foto.jpeg
kaynak

Sizinle bir anımı paylaşayım mı? Bir gün evde otururken heyecanlandıran bir mesaj aldım. Bizim için yazmak ister misin? Evet, mesaj bundan ibaretti. Ülkem dışında bulunan birisinden bu mesajı almak mutluluk vericiydi. Ancak, kendi dilimizde yazdığım gibi ingilizce kullanamadığım için bu mesajı olumlu değerlendirmedim. Çünkü, karşımda bulunan insanları hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Ancak, düzenli biçimde burada ve kendi bloğum üzerinde yazmaya devam ediyorum. Bu işi uzun yıllar boyunca devam ettireceğim. Bu da böyle bir anımdı... Hive.blog üzerinde içini döken yazara bir örnek vermiş olabilir miyim? özgün yazar olarak hayatıma devam etmek istiyorum. Bu hikâyenin sonunu merakla bekliyorum.

pexels-deniz-cakmak-fotograf.jpeg
kaynak

Sizinle, bir dijital göçebenin hikâyesini inceleyelim mi?

Sort:  

böyle karşılıklı sohbet ediyormuş gibi olan yazıları okumayı seviyorum.
kiminin bir anısını okuyorum, bazen en sevdiği yemekle ilgili birkaç tüyoyu, bazen gördüğü yerlerden, okuduğu kitaplardan bahsettiği yazıları veya yazma serüvenini..

Öncelikle kestane şekerinin diyarından tüm dünyaya selamlar ve saygılar... :)

son günlerde herkese bu kalıplaşmış cümleyi yazıyordum ben de :))
tekrar hoş geldin @denizcakmak 🙋🏻‍♀️

Çok teşekkür ederim, daima beklerim :) Siz yazdığınızda da ben okuyorum. Yalnız sözü bir değiştirmiştim :) Kestane balı değil, kestane şekerinin diyarı olan Bursa'dan tüm dünyaya selamlar ve saygılar... :)

daima beklerim :) Siz yazdığınızda da ben okuyorum.

ben de beklerim düşüncelerinizi:)

sözü bir değiştirmiştim :) Kestane balı değil, kestane şekerinin diyarı olan Bursa

tabi ki kestane şekeri ve Bursa :)

İçten bir paylaşım olmuş. Öncelikle "başkalarını hayal kırıklığına uğratma" sözünü yazıdan çıkaralım. Paylaşımınızı ve sohbet dilinizi beğendim. Emeğinize sağlık

İçten bir paylaşım olmuş. Öncelikle "başkalarını hayal kırıklığına uğratma" sözünü yazıdan çıkaralım. Paylaşımınızı ve sohbet dilinizi beğendim. Emeğinize sağlık.! LUV

Yazı yazmayı ben de çok severim, güzel ve samimi yazıları okumayı da. Sizi takibi aldım. Hoşçakalın.