You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uçuşan Notlar

in #tr5 years ago

Ah sevgili özgen ah. Oldukça iyisin. Sırf şu yazının hakkını verelim diye kayboldun değil mi? Bilirim ben seni. Değerli şeylerin değeri bilinsin istersin :D

Yazının kurgu kısmında harika benzetmelerin var. Her zaman yaparsın da bu kez daha çok dikkat çekiyordu. Bir türlü yakınsamayan x gibi... Sonlara doğru biraz dağıldım ama antrenmansızlıktan tamamen. Bir de google'a girip Theodorakis yazmam gerekti.

Ha bir de Merhaba :)

Sort:  

Doktorcuğum, çok teşekkür ederim. Beğenmene (ya da beğenini bu derece güzel sözlerle hissettirmiş olmana da olabilir:) ) pek bir bahtiyar oldum.

Şimdi sen diyince ben de bir google a Thodorakis yazayım dedim ve yazdım, vallaha da Mikis bu. :)

Merhaba sevgili doktor, Merhaba.