You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uçuşan Notlar

in #tr5 years ago

Kendini Oğuz Atay ve kahramanlarıyla özdeşleştirmen güzel; ama Tanrı ile özdeşleşmek cesaret ister. Buna nasıl izin verebiliyor, anlamıyorum. Aranızda ne olduğunu bilmiyorum; fakat kesinlikle kafanızın hoş olduğuna inanıyorum. Oğuz Atay ve karakterleri tamam da Tanrıyı neden yoldan çıkarıyorsun @tahirozgen? Adam ilah ya. Yok böyle bir şey. Çok tehlikeli. Günün birinde o boşluğa tekrar düşersen kendini özdeşleştirecek daha üst bir varlık bulamayacaksın. En üst oydu onu da kullandın. Biraz da kıskandığımı söylemek isterim bu noktada.

Bir dost.

Sort:  

Sevgili @edebiyat, lütfen kıskanılacak kişileri karışltırmayalaım. Sen @sahinadm i kıskanmalısın. Ha ama tabii @etasarim in anımsatmasıyla uyandım ben de, belki de bu kağıda bunları @sahinadm yazmıştır, o zaman aranızdaki kıskançlığa bir şey diyemem.

Oğuz Atayla da Tanrıyla daözdeşleşmek ne haddime. Onlarla arama fitne sokmaya çalışma reca ederim.

Ya ben kimim ki, Thodorakis'in müziğiyle muhatap karıncalanmalar yaşayayım?
Ben kimim ya?
Kimim ben ya?
Ben ya kimim?

Biliyor musun, kimya dersini oldum olası hiç sevememişimdir.
İşte ben buyum!

:))

@edebiyat'la aramıza sen ve @etasarim fitne sokmayı başarıyorsunuz ve çok da hoşunuza gidiyor sanırım. Yalnız güzel insanlar. Aklıma öyle bir şey getirdiniz ki.. Artık ben yazınca göreceksiniz. Aha bu da nokta olsun. Bak işte $ yok bu değil ½ bu da değil } tövbee nokta neredeydi abi :D

Nokta içinde, noktayı dışarıda arama :))

Aklına ne getirdiysek ve seni yazmaya ittiyse, itmelerin de güzel olabileceğine dair güzel bir örnek olmuş. Bekliyoruz...