You are viewing a single comment's thread from:

RE: Güzâf ü Lâf #7

in #tr5 years ago

Hocam selamlar, sanırım ilk yorumum olacak o yüzden biraz heyecanlandım :)

Son yazdığın mektup beni fazlasıyla karıştırdı. Zaten sonunda istersen kır kalemi demiştin, ben de kırdım kalemi ve yazmadım sana. Seninle daha fazla muhatap olmak arzusunda değildim ama sinirlerimi bozuyorsunuz; sen ve senin gibi ruhlara sahiplik taslayan tüm insanlar.

Hocam sizin gibi gönlü geniş, kimseye kızmayan birini bile sinirlendirdilerse kesinlikle kızılmayı hak ediyorlar.

Hayır, bunu da görmezden gelirdim gelmesine ama siz insanlar insanlara da sahiplik taslıyorsunuz. İşte buna daha çok sinirlerim bozuluyor.

Canım hocam ya nasıl da sinirlenmiş :S boş verin insan deyip geçin.

Belki de sıkıntı gerçekten de bilincimin olmamasıdır. Belki bunların çok süper açıklamaları vardır. Belki zaten bolluk içerisindesinizdir ve sırf iş hacmi artsın, istihdam artsın diye bunlar oluyordur.

Cevabıyla beraber gelen sorular tam sizlik hocam :)

Yani kimse bir eşek arısına; oda fiyatları yüksek afili bir kovan sunup, sonra da o kovan’ı yapan özel işletmeye; normal kullanımın çok üzerinde rakamlarla, günlük kullanım yapacak eşek arısı garantisi verip, aradaki farkı tüm eşek arılarından alacakları kesintilerle ödeyerek, eşek arılarına hizmette bulunulduğu çıkarsamasını yaptıramaz. Üstüne bir de o yapılandan dolayı minnet duyduramaz. İşte dümdüz mantıksal çıkarımlar yapınca onlar da anlayamıyor bazı şeyleri demek.

Haklısınız hocam yani bu kadarı da fazla. Bunu kimse kabul edemez.

Ruh dediğin sanki acıyı hissetmeniz için varmış gibi.

Ne kadar doğru…
Elinize sağlık hocam, yine çok derin bir yazı olmuş.

Sort:  

Teşekkür ederim @elektroyazilim 😊 Seni görmek memnuniyet benim için. Detaylı yorumunla yine gülümsettin beni. Varol 🌻