Yeni Bir Kullanıcının Gözünden Steemit

in #tr6 years ago (edited)

Hepinize merhaba.

Sevgili @baycan çok güzel bir yarışma düzenlemiş. Buradan teşekkür etmek isterim, bu tür yarışmaların steemitteki topluluğumuzun gelişmesine katkıları tartışılmaz. Şimdiye kadar bu türden yarışmaların yapılmasına katkıda bulunan herkese de teşekkür ediyorum, sağ olun var olun.

Aramızdaki çoğu kişiye göre platforma yeni katılmış bir üyeyim, daha bir ay olmadı geleli. Tamamen tesadüf eseri karşılaştım steemitle ve büyük beklentilerle katıldım bu topluluğa. Her ne kadar umutlu olsam da bir bakıma ne beklemem gerektiğini de kestiremiyordum. Herkes kendi düzenini kurmuştur, işin içine para da girmiş zaten, yeni gelen bir yabancı olarak dışlanırım herhalde diye düşünüp durdum. Hayatımda bundan daha yanlış bir şey düşünmemişimdir.

Üye olma işlemleri tamamlandığı zaman insanların ne yaptıklarına bakıp kendime bir yol çizmek en mantıklı fikir gibi geldi. Ben de öyle yaptım. İlgimi çeken konularda yazılar yazan birçok insanla karşılaştım ve onların yazdıkları üzerine kendi fikirlerimi belirtmeye başladım. Saatlerimi burada harcamaktan kendimi alıkoyamıyordum. Bunun bir sebebi de korktuğumun gerçekleşmemesiydi. Hiç ama hiç dışlanmadım. Tam tersine, yeni arkadaşlarım oldu ve bu platformu güzel yapan şeyin aslında insanlarla kurulan yeni ilişkiler olduğunu fark ettim.

Daha ilk paylaştığım yazılarda insanların yorumlarını ve beğenilerini görmek beni iyice heveslendirdi. Burada, bu ortamı paylaştığım kişilerin bana böyle destek vermesi bana da benim durumumda olan başkalarına destek vermem gerektiğini hatırlattı ve ben de elimden geleni yapmaya başladım.

Hepimizin farkında olduğu gibi yeni gelen güncelleme elimizi kolumuzu bağladı. Bunu söylemek her ne kadar çok üzücü olsa da bu satırları yazarken bile bu yazımı paylaşabilecek miyim sorusunu düşünmeden edemiyorum. Eğer bu zorluklara, hiç bir şey paylaşamamaya ve beğenememeye rağmen hâlâ burada zaman geçirmeyi bırakamıyorsam bunun sebebi içinde bulunduğumuz topluluğun bana olan yardımlarıdır. Steemite girip daha sonra pes eden çoğu insandan beni ayıran şey de işte bu yardımlardır. İyi ki varsınız ve desteğinizi benden esirgemiyorsunuz.

Kendimi bu topluluğun şanslı bir üyesi sayıyorum ve bu kulağa çok kısa bir süre gibi gelen fakat benim için gayet uzun olan 20 günde beni destekleyen herkese bir kez daha selamlarımı gönderiyorum. Steemitten keyif almanın yegâne yolu dost edinmek. Buralar yardımlaşınca güzel.

Sort:  

kalemine sağlık.. çok samimi bir yazı olmuş.. steemit bir derya.. kendine uygun mutlaka bir bölüm ulacaksın eminim.. iyi çalışmalar..

Çok teşekkür ederim. Önemli olan güzel zaman geçirmek zaten ve ben de çok memnunum hâlimden :)

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

ne güzel anlatmışsınız hissettiklerinizi:)

Steemitten keyif almanın yegâne yolu dost edinmek. Buralar yardımlaşınca güzel.

evet.. güzel insanlar olmasaydı, buranın bi anlamı olmazdı benim için de:)

Çok teşekkür ederim :)
Hepimizin için öyle sanırım :)

Yazınuz çok güzel olmuş ellerinize sağlık katıldığınız için ayrıca teşekkür ederim. Steemit paylaştkça güzelleşen bir platform. Umarım herkes sizin gibi bunun farkına vararak platformdan keyif alır.

Asıl ben bu yarışmayı düzenlediğiniz için teşekkür ederim. Beğendiyseniz ne mutlu bana.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by erensonmez from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

You got a 5.41% upvote from @kakibukit courtesy of @erensonmez!

How Cool!

You got a 5.56% upvote from @coolbot courtesy of @erensonmez!

Help us grow, delegate today!

This post has been upvoted by @millibot with 20.0%!
Thank you for giving your trust and witness vote to my creator @isnochys!
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @millibot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount