You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 08.07.2018

in #tr6 years ago

Öncelikle bir eğitimci olarak ülkemizde eğitim adına bir sistem olduğunu düşünmüyorum. Sistem kelime anlamı ile düzeni ifade etmektedir. Ayrıca düzen dediğimiz şey sürekliliği olan devamlı bir olgudur. Bizim eğitim sistemimizde ise bu süreklilik bulunmamaktadır. Her MEB bakanı değiştiğinde onunla birlikte sistemde değişiyor. Bu gün bildiğimiz şey anlık bir kararla yarın sabahına kaldırılabiliyor veya yeni bir şey konabiliyor. Bir önceki sistemin çıktıları bile görünmeden yapılan değişimin iyi mi kötü mü olduğu bile anlaşılmıyor. Benim düşüncem her şeyden önce MEB'in başına bir öğretmen geçmesi gerektiğidir. Herkes Finlandiya eğitim sisjemini övüyor. Bence çok doğru ve iyi bir sistem. Ancak çoğu kişi bu sistemi de överken ne olduğunu bilmiyor. Bir bilgisayar öğretmeni olarak daha yapabileceğim bir çok yorum var ama devamını daha ayrıntılı bir şekilde post olarak yorumlayayım. Ama özet olarak bu şekilde anlatabilirim.