Kahve Molası,Bahar ve Huzur

in #tr6 years ago

20180323_205720.jpg

Selamlar,
Uzun zamandır buralara uğrayamadım. Vize sınavları,ufak tefek gezmeler derken neredeyse 1 ay olmuş. Zaman ne kadar da çabuk geçiyor.

Bu süreçte zor ve yorucu geçen vize haftasının etkilerinden kurtulmak için güzel fırsatları değerlendirdim. Tabi ki baharın da gelmesiyle keyfime diyecek yoktu. Güneşi,rüzgarı,denizi,kuşları herşeyiyle hayat gerçekten size huzuru bahşedebiliyor. Sadece onu keşfetmenizi bekler. Eğer gerçekten sorunlarınızı aşmayı başarabilirseniz, her anınızda huzuru bulabilirsiniz.

Önümüzdeki günlerde epey bir zamandır biriktirmiş olduğum birkaç anımı "Bir Bisikletçinin Pedal Öyküleri" serisinde paylaşacağım. Açıkcası bunları zamanında paylaşmayı çok isterdim. Ancak bazen aceleye getirip uydurma bir yazı olmasın diye düşünerek, uygun bir zaman kolluyorum. Araya başka işler de girince üzerinden epey süre geçmiş oluyor maalesef. :)

Şimdilik bu kadar... Umarım moladan sonrası bana şans getirir. Fikirlerimi,düşüncelerimi,deneyimlerimi en güzel biçimde paylaşmaya devam ederim. Sağlıcakla kalın. Görüşmek üzere...

Photo taken by @lastozgur. All rights reserved.