You are viewing a single comment's thread from:

RE: Korona Günlükleri

in #tr3 years ago

Ne kadar da güzel bir manzaranız varmış. Yazınızı şimdi okuyabildim. Bu şeye teraryum dendiğini bilmiyordum. Bunun saksı olarak kullanılanları da var.
Ve evet ben de pandemi geldiğinden beridir geçmişimi özlüyorum. Aslında düşündüm de pandemi geldiğinden beri değil yıllardır geçmişimi özlüyorum. Çünkü zaman geçtikçe çoğu şey kötüleşebiliyor.

Sort:  

Yazımı okuyup yorum yapmanız beni çok mutlu etti. Teraryum u doğum günümde çocuklarım hediye etmişlerdi. Manzara açısından çok şanslı olduğumu söylemeliyim gerçekten huzur veriyor bana. Umarım hayatınızda herşey güzelleşir. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

Ben de güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Umarım hepimizin hayatı çok güzelleşir. 😀