You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lak Lakcıları Piste Alalım...

in #tr6 years ago

Uzun süredir yapılan karalama kampanyasından sonra bazen yorum yapmam gerekiyor. Bu yorumlar zaten şahsi yorumlarım. Herhangi bir ekip arkadaşım veya şirketimle akalası yoktur.

Olumlu tepki kadar olumsuz tepki de görüyorum. Fakat bu olumsuz tepkiyi yapan, insanlara bunu aşılayan, bir kaç kendini bilmez. Bunların kim olduğunu da biliyorum. Sadece doğru zamanı bekliyorum.

Olumsuz eleştiriler mantıklı olduğu sürece kabul ederim. Çünkü eleştiri projeyi, bizi yani her şeyi geliştirir. Sadece mantıksız, bir şey bilmeden, başkasının sözüne bakarak eleştiri yapılamaz.

Sorumluluk konusunda tabiki de farkındayım, fakat başta dediğim gibi bazen kendimi ifade etmeliyim. :)

Uyarınız ve yorumunuz için teşekkür ederim :)

Sort:  

Abartılı bir ifade olduğunu sanmıyorum yazdıklarında. Sokakta, evde kullandığımız dilin Steem'de kullanılması gerekiyor. Burada 2 ay öncesine kadar herkes birbirine "hocam" demek zorundaydı neredeyse. Böylesi daha samimi. Tabii ifadelerin cinsiyetçiliği, kabalığı falan yine tartışılır ama önce bi iç dökülebilsin de...

Fikrimi söyledim. Ben teşekkür ederim :)

@doctorbishop 'un eleştirisine katılıyorum, o cümle dışındaki söylediklerinizde haklısınız..

bu topluluğa karşı hiç inancım kalmadı, bu kadar kötü insanların bir arada olduğu başka bir topluluk olduğunu da sanmıyorum, hiçbir iyi şeyi haketmiyor..