Sort:  

O zaman artık paraları Leyla'ya değil, organa basıyoruz ;)

:)

Sağlam bi organ yetiştirme şirketi çıkarsa hisselerini almak, hayli mantıklı olabilir.
Tabi o şirketi kurmak da mümkün.. Böyle olursa biz de senin şirketin hisselerinden alırız ;)

Bir kaç yıldır üç boyutlu yazıcılarla iç içe olduğum bir ofis ortamında tasarımcı olarak çalıştıktan sonra, bu teknolojiye olan hayranlığımın ve merakımın sonucu ben de yakın zamanda kendime bi fdm yazıcı edindim. Bu teknolojinin gelişmesine tanık olmak ve bu sürecin içinde bulunmak ne kadar büyük bir şans. Daha şimdiden diğer üretim metotlarıyla mümkün olmayan işlevsel objeler, evler , yapılar , organlar üretiliyor. İlerleyen yıllarda bu teknolojinin bize getireceği yenilikleri merakla bekliyorum.

Bu dünyaya erken adım atmış olmak çok güzel bir şans olmuş.
Zamanla ürün yerine ürünün tasarımına ait .stl, .cad ve benzeri 3D dosyalar hepsiburada.com gibi sitelerde alınıp satılmaya başlayacaktır diye düşünüyorum.